افتتاح چهار پایگاه مقاومت بسیج در روستای کریان

چهار پایگاه مقاومت بسیج در روستای کریان از توابع بخش مرکزی شهرستان میناب افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۱۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرگرد پاسدار محمد حیدری جانشین فرماندهی سپاه شهرستان میناب گفت: شامگاه روز چهارشنبه همزمان با شب شهادت حضرت خدیجه(س) در آیینی با حضور اقشار مختلف مردم چهار پایگاه مقاومت بسیج در روستای کریان میناب افتتاح وطی حکمی از سوی بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه میناب، فرماندهان پایگاه های مقاومت نیز معرفی شدند.

جانشین سپاه میناب با بیان اینکه اعتقاد داریم که بسیج ادامه دهنده خون شهدا است افزود: با این حرکت جهادی در افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در سطح حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج)کریان وحدت رویه همدلی و برابری و برادری بیشتر از گذشته خواهد شد و برنامه‌های زیبایی در این پایگاه های مقاومت انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد:پایگاه های مقاومت بسیج نقش موثری در جذب، سازماندهی و آموزش نیروهای بسیج در دوران دفاع مقدس هشت ساله ایفا کردند.
به گفته محمد حیدری،توسعه و تقویت پایگاه های بسیج در راستای ارتقای توان آموزشی و دفاعی نیروهای جوان و بسیجی برای مقابله با تهدیدات و توطئه دشمنان نظام اسلامی از اولویت هاست.

سرگرد حیدری خاطر نشان کرد: پایگاه مقاومت نبی اکرم(ص) در محله محمد آباد، ذوالفقار در محله خیاری، بقیه الله در محله حنایی و پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم در محله کُـلن روستای کریان افتتاح و شروع به فعالیت کرد.

گفتنی است، در این مراسم برخی مسؤولین سپاه، بسیج، روحانیون و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

ارسال نظرات