خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی:

روابط عمومی‌ها از فریب افکار عمومی اجتناب کنند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی، گفت: روابط عمومی‌ها نباید و نمی‎توانند افکار عمومی را فریب دهند.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۵۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود بهبودی در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: همچنان که جامعه دچار تغییر می‎شود، چشم‎اندازها نیز تغییر می‌کنند و روابط عمومی بی‌تردید در نوک این تغییر قرار دارد.

 وی افزود: قرار است روابط عمومی از همه ابزارهایش نظیر تکنولوژی، خلاقیت و ابزارهای ارتباطی استفاده کند تا جامعه و سازمان‌ها را برای آینده آماده کند.

بهبودی افزود: امروز جامعه اطلاعاتی معنی و مفهوم گسترده‌ای یافته و جامعه‌ای است که در آن اندوخته‌ها نه بر اساس مالی، طبیعی و فیزیکی بلکه برخاسته از دانش و دانایی بشر و اطلاعاتی است که بر اساس آن پردازش می‎شود.

وی اضافه کرد: توسعه منوط به اطلاعات و بهره‎مندی از آنها بوده و بر همین اساس فرآیند تعیین‌کنندگی توسعه وابسته به خدمات اطلاعاتی در عرصه‎های مختلف است.

بهبودی ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید اعتماد عمومی را که به مثابه یک سرمایه اجتماعی است تقویت کنند و در دیوار بی اعتمادی دولت و ملت رخنه ایجاد نمایند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی با اشاره به تحولات پرشتاب جامعه جهانی از حیث تولید و تبادل اطلاعات گفت: روابط عمومی به شکل کنونی شانسی برای بقا ندارد، بنابراین بایستی پوست اندازی کرده و به استقبال آینده رود و تغییر را در آغوش بگیرد.

بهبودی با اشاره به نقش خطیر روابط عمومی‎ها در راهبری توسعه گفت: شاید امروز مهمترین ماموریت روابط عمومی‎ها ارائه تصویری صحیح از افکار عمومی به تصمیم گیران حوزه‎های اقتصاد، هنر، سیاست و فرهنگ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها