فرمانده سپاه مشگین شهر خبرداد:

اجرای طرح "جهاد همبستگی ملی" گام دوم کمک های مردمی به مناطق سیل زده

فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر از آغاز گام دوم کمک های مردمی به مناطق سیل زده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۹۴۱۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

به گزارش سرویس سازمان بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مشگین شهر استان اردبیل در جلسه هماهنگی تببین طرح "جهاد همبستگی ملی" که با حضور فرماندهان حوزه های محلات برگزار شد گفت: برابر توافقات انجام گرفته ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده به استان اردبیل اختصاص یافته که این واحد ها با مشارکت محلات و مساجد سطح استان احداث می شود.

وی افزود: به منظور روان سازی کمک رسانی و ساخت این واحدهای مسکونی رقم ریالی آن به شهرستان ها اعلام شده که برای تحقق این ماموریت نقشه راهی تعریف شده که از روز دو شنبه ۳۰ اریبهشت ماه در حوزه های مقاومت شروع می شود.

وی تصریح کرد: اولین قدم برای تحقق این امر مهم برگزاری همایش ائمه جماعت در حوزه های مختلف است تا این ماموریت به مساجد و محلات ابلاغ و کمک های مردمی به صورت مسجد محور جمع آوری گردد. فرمانده سپاه مشگین شهر گفت: بحث جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده بر عهده سپاه و بسیج قرار گرفته و کلیه اقشار بسیج در این ماموریت وظیفه دارند که باید به نحو احسن انجام گیرد.

وی در ادامه گفت: در گام اول کمک رسانی به مناطق سیل زده تاکنون ۱۶۰ میلیون تومان کمک های مردمی به هموطنان حادثه دیده به همت پایگاه ها و مساجد جمع آوری و ارسال شده است.

ایشان به نقش رسانه و فضای و مجازی در اجرای کیفی این طرح اشاره و افزودن یاور رسانه بسیج مساجد و محلات ناحیه بایستی تمام همت و تلاش خویش را برای رسانه ای کردن و انگیزه دهی به آحاد مردم شهرستان بکار گیرد تا شاهد حضور چشمگیر اهالی در این طرح باشیم.

ارسال نظرات