امام جمعه مشگین شهر گفت: تحمیل یأس و ناامیدی در بدنه نظام کار دشمنان بوده و فتح خرمشهر نشان داد در سایه مقاومت، نصرت الهی شامل حال مردم ایران خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۲۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام باوقار صبح امروز در جمع مسؤولان ادارات و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تبریک ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فاتحان خرمشهر جانفشانی‌های بسیاری انجام دادند و دشمن بعثی از بن دندان مسلح با تصور اینکه انقلاب اسلامی ایران در ابتدای راه هست و با یک حمله ایران را نابود خواهند کرد، به میدان آمده بود.

وی افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اتکای به خداوند متعال و با امکانات و تجهیزات کم ولی با ایمان قوی و ایثار، شجاعت و روحیه شهادت‌طلبی درس بزرگی به دشمنان انقلاب اسلامی دادند و این در تاریخ ثبت شد.

امام جمعه مشگین شهر با اشاره به لزوم دشمن‌شناسی، تشریح کرد: حماسه سوم خرداد سند انقلاب اسلامی است و دشمنان اسلام درصدد حمله به فرهنگ ایثار و روحیه شهادت‌طلبی که برگرفته از آموزه‌های مکتب سیدالشهدا(ع) می باشد، هستند و وظیفه خطیر مسؤولین این است که پیام‌های این حماسه بزرگ را به نسل‌های بعدی منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه اطاعت از ولایت فقیه عامل پیروزی در مقابل دشمنان نظام اسلامی است تأکید کرد: تحمیل یأس و ناامیدی در بدنه نظام کار دیگر دشمنان بوده و فتح خرمشهر نشان داد در سایه مقاومت، نصرت الهی شامل حال مردم ایران خواهد بود.

دیدارمسئولین شهرستان با خانواده‌های معزز شهدای فتح خرمشهر و رژه ناوگان حمل‌ونقل شهری از دیگر برنامه‌های این مراسم در روز رسانه، دفاع مقدس و مقاومت بود.

ارسال نظرات