سردار فضلی:

فتح خرمشهر،فتح ارزش های اسلامی بود

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه در فتح خرمشهر ید واحده بودیم، گفت: به برکت قدرت بازدارندگی نظام اسلامی و افتخاراتی نظیر فتح خرمشهر، هیچ قدرت به ظاهر نظامی جرات حمله به ایران را ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۷۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه ،  سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در آیین گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن سلمان ساوجی ساوه اظهار کرد: عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد سمبل مقاومت ملت ایران علیه جبهه کفر بود.

وی بیان کرد: خرمشهر نماد مقاومت و ایثار ملت ایران است چرا که مقاومت رزمندگان و مردم خرمشهر امید عراقی‌ها را ناامید کرد و تمام معادلات دشمن را بر هم زد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه گفت: اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر فراز مسجد جامع شهر خرمشهر امداد الهی بود که با جانفشانی رزمندگان اسلام محقق شد و ملت ایران طعم شیرین مقاومت و پایداری را چشیدند.

وی تاکید کرد: به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد و اگر امداد الهی نبود امکان رهایی این شهر از اشغال رژیم بعث عراق وجود نداشت.

سردار فضلی با تأکید بر اینکه در فتح خرمشهر، ارزش های اسلامی فتح شد، افزود: ملت ایران در فتح خرمشهر به تمامی اهداف خود دست یافت و ۵۴۰۰ کیلومتر از جغرافیای سرزمینی ایران آزاد شد و مرزهای اشغال شده به تصرف سپاه اسلام درآمد و بیش از ۲۰ هزار اسیر و ۱۶ هزار کشته و زخمی ارتش بعث بر جای گذاشت.

سردار فضلی در ادامه با تأکید بر اینکه ملت ایران در جنگ نظامی با مقاومت و پایداری پیروز شد، افزود: در جنگ اقتصادی نیز با مقاومت و پایداری پیروز خواهیم شد.

وی گفت: اگر تهدیدات دشمن امروز فقط توخالی است و جرات حمله نظامی ندارد به برکت فتح خرمشهر و قدرت بازدارندگی ملت ایران است.

به گفته سردار فضلی امروز ملت ایران گرچه با مشکلات فراوانی مواجه است اما همواره پای آرمان های انقلاب و نظام ایستاده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار