اهدای یک باب چادر سازه ای به مردم خوزستان توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران یک باب چادر سازه ای برای اسکان سیل زدگان خوزستان تقدیم مردم شریف این استان کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۷۵۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتا، بهمن حسین زاده «مدیرعامل این شرکت» صبح امروز به استان خوزستان سفر کرد تا در سفر به این استان یک باب چادر سازه ای به ابعاد 30 در 90 مترمربع را به سیل زدگان عزیز خوزستانی اهدا کند تا به منظور نصب در سایت نمایشگاه بین المللی اهواز مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران در سفر به خوزستان در نشستی مشترک با سیدعلی بحرینی مقدم «معاون توسعه مدیریت، منابع و نیروی انسانی استانداری خوزستان» در محل استانداری خوزستان شرکت کرد.

در نشست مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران با معاون توسعه مدیریت،منابع و نیروی انسانی استانداری خوزستان، جلیلی «مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های خوزستان-اهواز، نظری «رییس سازمان صنعت و معدن خوزستان» و سید حسین میرظفرجویان «معاون امور فنی و مهندسی» نیز حضور داشتند.

گفتنی است، با توجه به دستور صریح وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به استفاده از ظرفیت سایت‌های استانی برای اسکان هموطنان سیل زده، شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ج.ا.ایران تمام تلاش خود را برای کمک و همیاری هموطنان این مناطق مبذول داشت و در زمان بروز این سیل ها، ۴ کامیون حاوی کمک های انجمن های مرتبط با صنعت نمایشگاهی و شرکت سهامی نمایشگاهها را به سه استان سیل زده ارسال کرد.

این اقلام شامل وسایل بهداشتی، پتو، انواع کنسرو، شوینده و وسایل ضروری برای مردم مناطق سیل زده بود که ۲ دستگاه کامیون به استان خوزستان، یک کامیون به استان لرستان و یک دستگاه نیز به استان گلستان ارسال شد .

شایان ذکر است، تلاش­های مجموعه نمایشگاه­های بین المللی ایران در کاهش بخشی از آلام و مشکلات هموطنان مناطق سیل زده با ارسال کمک­های بیشتر به این مناطق در ماههای آتی نیز ادامه دارد .

ارسال نظرات