خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیما آذربایجان شرقی:

فتح تاریخی خرمشهر با عنایت خدا و اعتقاد رزمندگان رقم خورد

مدیرکل صدا و سیما آذربایجان شرقی اظهارداشت: فتح خرمشهر در آن دوران با هیچ منطق نظامی سازگار نبود و این فتح تاریخی با عنایات حضرت حق و اخلاص و اعتقاد رزمندگان اسلام رقم خورد.
کد خبر: ۹۱۴۰۸۶۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرتضی صفری در همایش «رسانه و مقاومت» افزود: آزادسازی خرمشهر در آن برهه از دوران جنگ از معادلات خاصی بود که اتفاق افتاد و در روی دادن آن نمی توان نقش رسانه را انکار کرد.

وی با اشاره به اینکه نقش رسانه در دفاع از ارزش ها انکارناپذیر است، بیان کرد: امروز هر رسانه به عنوان سنگری در دفاع از ارزش هاست و بر همین مبنا دشمن با این ابزار به دنبال مقابله با نظام جمهوری اسلامی است.

صفری به نقش رسانه در موفقیت های جبهه مقاومت نیز اشاره و اظهارداشت: رسانه در پیروزی های جبهه مقاومت نقش بسزایی ایفا کرد چنانکه در خصوص شهادت شهید حججی آن را به عینه می توان دریافت.

وی اضافه کرد: در سال های اخیر تشکیل اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی توانست جبهه رسانه ایی قوی در مقابل امپراطوری رسانه ایی غربی ، عربی وعبری ایجاد کند. 

صفری همچنین در ادامه از پایان کار پژوهش زندگی سردار شهید علی تجلایی در صدا وسیمای آذربایجان شرقی خیر داد و گفت: در صورت مشارکت مسئولان استانی، می توان کار نگارش فیلم نامه و تولید یک سریال فاخر را کلید زد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها