فرمانده سپاه زرندیه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مطرح کرد:

دشمن در تلاش برای تغییر محاسبات ما/ امروز ما باید خرمشهر‌ها را بشناسیم

سرهنگ پاسدار روح افزا گفت: دشمن با تمام توان تلاش می‌کند تا شناخت ما را نسبت به آن عرصه‌ای که در آن قرار داریم به اشتباه بیاندازد و محاسبات ما رو تغییر بدهد و امروز ما باید خرمشهر‌ها را بشناسیم .
کد خبر: ۹۱۴۱۳۷۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه، فرمانده سپاه شهرستان زرندیه سرهنگ پاسدار حسین روح افزا همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مرکز شهرستان زرندیه، پیروزی عملیات غرور آفرین بیت المقدس را گرامی داشت.
فرمانده سپاه شهرستان زرندیه در ابتدای سخنان خود با یادآوری تاکیدات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال ۹۸ از جمله سال فرصت‌ها، رونق تولید، غرب و چشم امید نداشتن به غرب، جوان‌ها و بیانیه گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: عظمت حادثه انقلاب و کارکرد‌های این انقلاب و چشم انداز مورد نظر انقلاب از جمله مهم‌ترین مواردی است که با شناخت آن می‌توانیم به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی که تشکیل نظام تمدن نوین اسلامی است، دست یابیم.
سرهنگ پاسدار حسین روح افزا با بیان اینکه دشمن با تمام توان تلاش می‌کند تا شناخت ما را نسبت به آن عرصه‌ای که در آن قرار داریم به اشتباه بیاندازد و محاسبات ما رو تغییر بدهد تصریح کرد: امروز ما باید خرمشهر‌ها را بشناسیم و با شناخت این خرمشهر‌ها دیگر چشم امیدی به غرب و دشمنان آن نخواهی دوخت چرا که بنا به آموخته‌های قرانی، دشمن از ما راضی نمی‌شود تا از آن پیروی کنیم و قاعده کار برای این امر شناخت مساله و تکلیف الهی است.
حسین روح افزا در انتها تاکید بر اینکه امروز متاسفانه کسانی که محاسباتشان از روی قاعده شناخت و تکلیف الهی نیست ناامیدی را به کشور تزریق می‌کنند اظهار داشت: وعده تخلف ناپذیر خدا مبنی بر اینکه خداوند هرکه دین او را یاری کند، یاری خواهد کرد، یکی از عوامل امید بخش برای ادامه دادن راه شهداست.

ارسال نظرات