کارشناس مذهبی در یزد:

استراتژی دشمن جلوگیری از ترویج دین است/اصلی ترین محوریت زن تربیت نسل است

در سالروز آزادسازی خرمشهر، یادواره شهدای زن استان یزد، در پایگاه حضرت زینب (س)، حوزه عصمتیه، ناحیه مرکزی برگزاری شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۰۳۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: گلاب، کارشناس مذهبی و استاد حوزه گفت:دو نوع جنگ داریم، سخت و نرم، جنگ سخت، با تفنگ روبروی هم می‌ایستیم و به سمت هم شلیک می‌کنیم که ما این مرحله را پشت سر گذاشته ایم.
جنگ نرم، جنگی واقعی است فقط دیده نمی‌شود، چون ما بصیرت و آگاهی در مورد آن نداریم و اگر کسی آگاهی و بصیرت کافی پیدا کند متوجه میشود که این جنگ است، نه خوبی و محبت و عاطفه.در جنگ نرم دشمن هدفی دارد، می خواهد اصل نظام اسلامی را ناکارآمد کند، یعنی دین و اعتقادات ما را خدشه دار کند.
وی گفت:استراتژی در هر زمان متناسب با جو آن زمان فرق می‌کند، در زمان امام موسی کاظم (ع) استراتژی، فرزندآوری بود و لذا امام موسی کاظم (ع) فرزندان زیادی داشتند، همین استراتژی در زمان امام حسن (ع) صلح و در زمان امام حسین (ع) جنگ بوده است و استراتژی دشمن در زمان حال، جلوگیری از ترویج دین است. از راهبرد‌های اسلام، جامعه اسلامی است که از زیر بناترین اصل جامعه اسلامی خانواده است و پایه محکم خانواده زن است.
گلاب با توجه به تربیت‌های متفاوت گفت:هدف اصلی دشمن زن است زن اگر تربیت فاسد داشته باشد جامعه به سمت فساد می‌رود، ولی اگر زن سالم باشد و تربیت سالم هم داشته باشد جامعه به سمت تمدن اسلامی می‌رود، زن ۲ محوریت دارد که اصلی‌ترین محور او، تربیت نسل است.
وی افزود:تربیت فرزند در ۷ سال اول زندگی است و اگر این ۷ سال بچه خوب تربیت شود در بزرگسالی اگر در جامعه نامناسب قرار گیرد ممکن است بلغزد، ولی برمی گردد، اما اگر این ۷ سال خوب کار نشود بچه‌ها به طرف جهان ارتباطات یعنی موبایل و فضای مجازی می‌روند و در فضای مجازی همه چیز وجود دارد و کودک به شدت از بین خواهد رفت.
گلاب اضافه کرد: سبک زندگی ما به سبک زندگی غربی در حال حرکت است و این نوع سبک زندگی، باعث ضربه‌های زیادی به خانواده خواهد شد و ورود ماهواره به خانه‌ها، ضربه‌های جبران ناپذیری یه خانواده خواهد داشت و این از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به خانواده و زن است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات