فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

ناو هواپیمابر دشمن در منطقه سیبل خوبی در برابر موشک های دوربرد سپاه مقتدر جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اعزام ناو هواپیمابر آمریکا به خاورمیانه و حضور در تنگه هرمز، گفت: در صورت هر گونه تحرک علیه جمهوری اسلامی ایران، ناو هواپیمابر دشمن در منطقه سیبل خوب و مناسبی برای موشک های دوربرد سپاه است.
کد خبر: ۹۱۴۲۱۸۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان،سرهنگ پاسدار « اباذر سالاری » در ضیافت افطار و در جمع جمع خانواده های پاسدار شهرستان میناب با اشاره به ۱۹ ماه مبارک رمضان رمضان سالروز شهادت شهید تختی نژاد در نبرد با تروریست ‌های تکفیری در منطقه درعا در سوریه،اظهار کرد: امثال شهید تختی نژاد مایه عزت و آبروی هرمزگان هستند. 

وی با ذکر این مطلب که همه ما مدیون خانواده معظم هستیم، از خانواده شهدا به عنوان نماد صبر و استقامت یاد کرد و افزود: امنیتی که هم اکنون در کشور حاکم است به برکت خون هزاران شهیدی است که از جان خود گذشتند ولی اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست نااهلان بیفتد. 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در ادامه عنوان کرد: امروز رسالت همه ما پاسداری از ارزش های انقلاب، زنده نگه داشتن خون شهدا و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است. 

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام ناو هواپیمابر آمریکا به خاورمیانه و حضور در تنگه هرمز، گفت: در صورت هر گونه تحرک علیه جمهوری اسلامی ایران، ناو هواپیمابر دشمن در منطقه سیبل خوب و مناسبی برای موشک های دوربرد سپاه است. 

وی تاکید کرد: قادر هستیم هر دستی که منزله تعرض به سمت جمهوری اسلامی دراز شود را با قدرت بشکنیم چرا که در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی با احدی تعارف نداریم. 

سالاری ادامه داد: دشمن بداند و آگاه باشد که اگر حرکت احمقانه کند ما آماده سیلی زدن و شکستن هیمنه پوشالی آن هستیم. 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، از تربیت فرزندان ولایی و انقلابی در مسیر نظام و انقلاب به عنوان یکی از وظایف مهم و خطیر خانواده ها نام برد و بیان کرد: تربیت در پرتو متون دینی و انوار نورانی قرآن از مسایلی است خانوده ها باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

 
ارسال نظرات