آغاز رقابت‌های والیبال ساحلی «جام بهاره» در ابرکوه

رئیس هیئت والیبال ابرکوه گفت: یک دوره مسابقه والیبال ساحلی در ابرکوه تحت عنوان جام بهاره با حضور 10 تیم از سراسر شهرستان، در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۳۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، پس از احداث زمین والیبال ساحلی شهرستان و افتتاح آن با حضور بازیکنان تیم ملی والیبال ساحلی و برگزاری اردوی این تیم در ابرکوه، دومین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی با عنوان «جام بهاره» در ابرکوه کلید خورد.
عباس حمیدی زاده دراین‌باره و در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور 10 تیم از شهرهای ابرکوه، مهردشت و روستاهای بخش مرکزی و بهمن در مجموعه ورزشی شهید پوراکبری به همت هیئت والیبال شهرستان کار خود را آغاز کرده است.
حمیدی زاده خاطرنشان کرد: مسابقات مذکور در دو گروه 5 تیمی و باهدف ترویج و ارتقاء ورزش والیبال و به‌ویژه والیبال ساحلی که یک‌رشته نوپا و جدید در شهرستان است، برگزار می‌شود.
رئیس هیئت والیبال شهرستان ابرکوه همچنین از برگزاری رقابت‌های جام رمضان بانوان خبر داد و افزود: با توجه به قرار داشتن در فصل امتحانات دانش آموزان هم‌اکنون جام رمضان بانوان نیز با حضور 4 تیم در حال پیگیری است.
وی در ادامه از آماده شدن تیم والیبال سالنی شهرستان برای حضور در رقابت‌های لیگ استان خبر داد و گفت: برنامه‌ها و اقدامات بسیار مناسبی برای رشد و توسعه والیبال در حال انجام است که نمونه آن دریافت کارت داوری درجه 3 توسط 25 نفر از اهالی والیبال در دوره‌ای است که اخیراً برگزار شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات