خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

مجهزترین ارتش‌ها را با تبعیت از ولایت شکست می‌دهیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: مجهزترین ارتش‌ها را با تبعیت از ولایت شکست می‌دهیم.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۸۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

  به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب،  جواد مولودی در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد فتح خرمشهر و حماسه مقاومت که با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و بسیجیان در سالن ارشاد میاندوآب برگزار شد، با بیان اینکه فتح خرمشهر بر اساس معادلات نظامی امکان پذیر نبود، اظهار کرد: فتح خرمشهر هیمنه دشمنان را شکست و رزمندگان اسلام با استعانت از خدای متعال و با تبعیت از رهبری و ولایت، مجهزترین ارتش نظامی دنیا را شکست دادند.

وی افزود: امروز هم مستشاران و افسران ارشد نظامی دنیا به دنبال فرمول فتح خرمشهر برای تدریس در دانشگاه های نظامی دنیا هستند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطف پیروزی ها در دفاع مقدس بود، گفت: تا قبل از این موضوع، شورای امنیت تنها اعلام وضعیت می کرد و به تجاوزگری عراق که با حمایت مستقیم و غیرمستقیم بیش از 80 کشور به ایران تهاجم نظامی کرده بود، توجهی نداشت ولی فتح خرمشهر موازنه قدرت را به سود ایران تغییر داد.

مولودی با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد آزاد سازی خرمشهر، تصریح کرد: در فتح خرمشهر، اتحاد نیروهای مسلح، حضور حماسی مردم، تبعیت از ولایت، نصرت الهی و ایمان به وعده الهی را شاهد بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: فتح خرمشهر یک فرمول برای سایر عرصه هاست که باید از آن درس بگیریم و مشکلات را از پیش رو برداریم.

وی با تاکید بر اینکه می توان از ایدئولوژی فتح خرمشهر برای فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی و فرهنگی استفاده کرد، گفت: باید از فرمول و استراتژی مقاومت و فتح خرمشهر در تمام ابعاد الهام بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات