کارنامه ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها صادر می شود

خبرگزاری بسیج: سرپرست روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: از ماه آینده برای روابط عمومی های شهرستان ری کارنامه ارزیابی عملکرد صادر می شود.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۷۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، جواد زنگنه سرپرست روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به حاضران، تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و هفته بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: انتخاب ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز روابط عمومی و اطلاع رسانی نشان از اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی در عصر حاضر است.

وی با بیان اینکه اساس و اصل فعالیت روابط عمومی، مردم داری است، افزود: ارتباط موثر و تعامل مفید و مثمر ثمر با مردم از وظایف روابط عمومی  است که باید با رعایت اخلاق و جدا از هرگونه نگاه حزبی، جناحی، سیاسی، صنفی و قومی قبیله ای و با رعایت اصل انصاف صورت بگیرد.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری با تأکید بر ارتباط موثر روابط عمومی ها با ارباب رجوع و مخاطب ادامه داد: قطعا یک سازمان بالغ و پخته در حیطه کاری خودش موفق نخواهد بود مگر اینکه ارتباط خوب و تنگاتنگی با ارباب رجوع داشته باشد لذا ما باید بتوانیم دستاوردها و اقدامات مجموعه و سازمان تحت مدیریت خودمان را به نحو احسن انعکاس بدهیم.

زنگنه یادآور شد: روابط عمومی در همه نهادها اعم از دستگاه های اجرایی و اداری، صنعت و حوزه تبلیغات دارای اهمیت است و با وجود یک روابط عمومی پویا و فعال سازمان می تواند رشد کند.

وی با بیان اینکه شهروندمداری از اصلی ترین برنامه های روابط عمومی است، تصریح کرد: ارتباط موثر با شهروندان و رسانه ها مکمل هم هستند و با توجه به اینکه یک روابط عمومی موفق باید با رسانه ها ارتباط خوبی برقرار کند، ما نیز همواره سعی کردیم بدون دخالت سلایق شخصی نهایت همکاری را با همه رسانه ها داشته باشیم.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ریبا اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، بیان کرد: روابط عمومی ها باید از هم اکنون با انعکاس صحیح دستاوردها اقدامات و خدمات دستگاه و سازمان خود برای حضور پرشور و حماسی مردم برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

زنگنه با بیان اینکه ارزیابی کارنامه عملکردی روابط عمومی های شهرستان از ماه آینده انجام می شود، گفت: در سه ماه گذشته یک هزار و ۲۷۵ خبر تولیدی در سایت فرمانداری ری بارگذاری شده و به سایت استانداری تهران هم ارسال کرده ایم که از این تعداد ۷۴۵ خبر توسط کاربران بخشداری ها، شهرداری ها و ادارات شهرستان و مابقی توسط روابط عمومی فرمانداری تولید شده است.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری افزود: در بین ادارات شهرستان ری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با ۸۳ خبر بیشترین خبر تولیدی را داشته، در بین بحشداری ها بخشداری خاوران با بیش از ۴۰ خبر رتبه برتر را داشته، در بین شهرداری ها شهرداری باقرشهر با ۱۵۸ خبر و شهرداری کهریزک نیز با بیش از ۱۵۰ خبر برترین بودند و از دهیاری های شهرستان نیز دهیاری محمودآباد و قمصر پیشتاز هستند.

زنگنه در ادامه با اشاره به سختی های کار روابط عمومی گفت: خانم محمدی مدیر روابط عمومی اداره محیط زیست شهرستان ری در مأموریتی که برای بازدید از کوره های ذغال رفته بود دچار حادثه و سوختگی شد که برای وی آرزوی سلامتی می کنیم؛ روند درمانی در حال انجام است و بخشدار فشافویه و رییس محیط زیست شهرستان ری پیگیر مراحل درمان هستند.

 

ارسال نظرات