خبرهای داغ:

یادواره آبروی محله در چایپاره برگزار شد

یادواره آبروی محله با حضور اقشار مختلف مردم در چایپاره برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۵۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، یادواره شهدای آبروی محله به یاد شهدای والامقام روحانی شهید میرعلی اکبر موسوی و شهیدان قنبری و علیزاده با حضور آحاد مردم و خانواده شهداء برگزار شد.

در ابتدای این یادواره حجت الاسلام قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چایپاره اظهار کرد: یادواره «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌های معظم شهداء، ترویج فرهنگ ایثار، معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برگزار می شود.

عارف نیا از یادگاران دوران جنگ تحمیلی، افزود: برگزاری یادواره شهدای «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به این معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

این راوی دفاع مقدس در ادامه با تشریح رشادت های رزمندگان دروان دفاع مقدس در عملیات آزادسازی خرمشهر و بررسی ابعاد این عملیات پیچیده، به بیان خاطراتی در مورد دوران دفاع مقدس و جانفشانی های رزمندگان اسلام در آن دوران پرداخت.

وی براندازی نظام و ضربه زدن به اسلام را از اهداف مهم دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار برشمرد و تصریح کرد: امروز دشمن با برداشتن نقاب از چهره خود اعلام می کند، که تنها هدف آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، که باید در این برهه حساس با تقویت بصیرت، روحیه ولایت مداری و حرکت در خط شهدا، همچون سدی محکم مقابل دشمن بایستیم.

 در پایان از خانواده معظم شهداء با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار