مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

انبیاء و اولیای الهی راه رسیدن به اوج و عرش هستند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این دنیا خانه ابدی انسان‌ها نیست گفت: دنیا یک تجارت خانه و پلی برای انتقال به دنیای آخرت است و انسان‌ها باید به زیباترین شکل این مسیر را طی کنند و راه رسیدن به اوج و عرش، انبیا و اولیای الهی هستند
کد خبر: ۹۱۴۲۵۶۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
انبیاء و اولیای الهی راه رسیدن به اوج و عرش هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در مراسم شب شهادت حضرت علی (ع) در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه قدس گیلان در رشت با بیان اینکه خدای متعال ۱۲۴ هزار پیامبر و اولیای اللهی را فرستاد تا انسان‌ها را تربیت کنند اظهار کرد: تربیت انسان‌ها برای حضور در دنیای آخرت است.

وی با اشاره به اینکه دنیای آخرت خانه همیشگی انسان‌ها است افزود: برخی اعلام می‌کنند که ما بهشت و جهنم مردم کاری نداریم در حالی که انبیا و اولیای الهی برای بهشت و جهنم انسان‌ها آمدند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بیان اینکه شب قدر شب بسیار بزرگی است گفت: انسان در شب قدر باید گمگشته خود را پیدا کند و به دنبال کسی باشد که شریک و نظیر ندارد.

انبیاء و اولیای الهی راه رسیدن به اوج و عرش هستند

تسخیری با اشاره به اینکه انسان‌ها مسیری را طی می‌کنند تا به خدا برسند بیان کرد: انسان‌ها در این دنیا وظایفی دارند و باید و نباید‌هایی است که خداوند برای انسان‌ها موظف کرده است و مطالب آن در قرآن موجود است.

وی با بیان اینکه این دنیا خانه ابدی انسان‌ها نیست تصریح کرد: دنیا یک تجارت خانه و پلی برای ارتباط با دنیای آخرت است و انسان‌ها باید به زیباترین شکل این مسیر را طی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دنیا محل نزول وحی اللهی است گفت: دنیا محل نزول انبیا و اولیا اللهی است و قرآن نیز برای همین دنیا نازل شده است.


تسخیری با بیان اینکه انسان‌ها از خاکی بودن اوج می‌گیرند افزود: شیطان انسان‌ها را محاصره کرده است، اما خدا راه‌های زیادی را بازگذاشته است تا انسان‌ها مسیر خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه انبیای اللهی برای کمک به انسان‌ها آمده اند بیان کرد: راه رسیدن به اوج و عرش، انبیا و اولیای اللهی هستند و باید به درب خانه این‌ها برویم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انسان‌ها باید از دنیا برای رسیدن به فرصت ابدی استفاده کنند گفت: انسان‌ها برای از بین رفتن به دنیا نیامده اند بلکه برای انتقال به دنیای آخرت متولد شده اند.

انبیاء و اولیای الهی راه رسیدن به اوج و عرش هستند

تسخیری با اشاره به اینکه اتفاقات لحظه رفتن از این دنیا بستگی به اعمال انسان‌ها دارد بیان کرد: در لحظه پایانی عمر کسانی که پیامبر را می‌بینند اشک از چشمانشان جاری می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولینی که جهت انجام واجبات دینی خود در حق جامعه احساس مسئولیت نمی‌کنند باید در آن دنیا جوابگو باشند گفت: مسولیت جهت اجرای قوانین اسلامی در جامعه قدم بردارند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات