به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده برگزار شد؛

مراسم روز مقاومت، ایثار و پیروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده

اکنون وظیفه ما است که در سنگر دانشگاه، با تولید علم و تهذیب نفس، به حفظ و نشر ارزش هاي انقلاب اسلامي و زنده نگاه داشتن ياد و نام شهدا همت گماریم.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۲۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در این مراسم دکتر محمد مجتبی زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده بیان کرد: عملیات آزاد سازی خرمشهر، به پیروی از ولایت و ترکیب عقل و تدبیر با روحیه شهادت طلبی در ساعت ۱۲:۳۰ شب ۱۰ اردیبهشت طی عملیات بیت المقدس با رمز یا علی ابن ابی طالب آغاز شد و در ۳ خرداد سال ۶۱ ندای الله اکبر در خرمشهر عزیز طنین انداز و پرچم پر افتخار لا اله الا الله در برفراز آن افراشته شد.

وی ادامه داد: پس از فتح خرمشهر، معادلات سیاسی جهان به نفع جایگاه و اعتبار بین المللی ایران تغییر کرد؛ و دشمنان را در موضع ضعف و ناامیدی قرار داد. امروز نیز، به برکت خون شهدای عزیز و رشادتها و از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان اسلام، دشمن در برابر اراده پولادین فرزندان این مرز و بوم علوی، ناتوان است.

در ادامه مراسم ، حضرت حجت الاسلام و المسلیمن علی اکبر بیگدلو، امام جمعه موقت شهر قیدارالنبی (ع) و یکی از حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر، به بیان خاطرات خود در خصوص آزادسازی خرمشهر عزیز پرداخت. 

وی با اشاره به اهمیت سوم خرداد گفت: آزادی خرمشهر تحقق وعده الهی بود، و این وعده الهی، در کلام مبارک حضرت امام خمینی (ره)، که می‌فرمایند، پیروزی فقط از جانب خداوند است "و ماالنصر الا من عندالله" به بهترین شکل بیان شده است.

وی با بیان اینکه، شهدای مدافع حرم نیز امروز پیرو مسیر و راه شهدای سوم خرداد هستد، افزود: اکنون وظیفه ما است که در سنگر دانشگاه، با تولید علم و تهذیب نفس، به حفظ و نشر ارزش هاي انقلاب اسلامي و زنده نگاه داشتن ياد و نام    شهدا همت گماریم.                   

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان زنجان          

ارسال نظرات