مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان:

پنج رسانه "یاور فلسطین" گیلان معرفی می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: به‌مناسبت روز جهانی قدس پنچ رسانه "یاور فلسطین" این استان معرفی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۹۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از رشت، مهدی پارسا صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: بیش از ۳۷۰ خبرنگار و عکاس گیلانی راهپیمایی روز قدس را در مراکز شهرستان‌ها و بخش‌های این استان پوشش می‌دهند.

وی با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است افزود: جمهوری اسلامی ایران امید ملت‌های مظلوم و آزادیخواه جهان بوده و روز قدس فرصتی بزرگ برای نمایش وحدت و انسجام ملت‌های آزاده و مسلمان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه ۵ رسانه "یاور فلسطین" گیلان معرفی می‌شوند گفت: رسانه‌هایی که بیشترین اخبار، تصاویر، گزارش و فعالیت‌های خبری را در پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند توسط کارگروه تحلیل، رصد و بررسی سازمان انتخاب و معرفی می‌شوند.

پارسا خاطرنشان کرد: رصد اخبار رسانه‌ها از یک هفته قبل آغاز شده و تا دو روز بعد از روز جهانی قدس ادامه دارد و رسانه‌های برتر و یاور فلسطین تا عید سعید فطر توسط کارگروه تخصصی داوری سازمان بسیج رسانه گیلان معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدیران مسئول رسانه‌های یاور فلسطین در جشنواره رسانه‌ای ابوذر به‌صورت ویژه تجلیل می‌شوند گفت: در یک هفته گذشته بیش از ۳۰۰ اثر در رسانه‌های گیلان با موضوع قدس منتشر شده که پیش بینی می‌کنیم این رقم تا روز جهانی قدس به بیش از ۳ هزار اثر رسانه‌ای برسد.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه روز قدس نماد همبستگی جهان اسلام است خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس روز رسوایی صهیونیست و استکبار جهانی و روز فخر مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان است.


ارسال نظرات