بیانیه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان استان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس

هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان استان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۰۹۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان استان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.
 
متن بیانیه به شرح ذیل است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره):روز قدس روز اسلام و روز حکومت اسلامى است.
 

فلسفه و محتوای روز جهانی قدس در بستر رمضان المبارک که موسم تمرین صبر و استقامت است، نویدبخش نصرت الهی است که آیاتِ محکماتِ قرآن مجید، آن را محصول پایداری، مقاومت و نهراسیدن از دشمن معرفی می‌نماید (یَآ أَیُّهَا الَّذینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبّتْ أَقْدَامَکُمْ‏ (آیه ۷ سوره مبارکه محمد. ص).
 
سنت الهی، پیروزی ایمان و حق است و حق مداران و مجاهدان صبور و خداخواه، تحقق " وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه" و نیز "انَّ اللّه مَعَ الصَّابرِینَ" را یقینا به نظاره می‌نشینند.
 
با وجود گذشت سال‌ها از توطئه فرامنطقه‌ای اشغال کامل فلسطین و آوارگی یک ملت مظلوم، به یمن تدبیر امام خمینی (ره) در تعیین روز جهانی قدس، همچنین استقامت، مبارزه و انتفاضه‌های مردم فلسطین همراه با حمایت‌های معنوی، سیاسی و اجتماعی ملت‌های آزاده دنیا، رژیم اشغالگر قدس تاکنون روی آرامش را به خود ندیده است و امروز صهیونیست‌های زمین گیر با سدّ عظیم مقاومت بر سر راه دست اندازی هایشان به سایر سرزمین‌های منطقه مواجه هستند.
 
روز قدس، روز امید و اتحاد مسلمانان بیدار در سایه مقاومت و روز انذار غافلان و ساده لوحان و منحرفان از سراب مرگ آور سازش است. روز قدس روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و روز منکوب کردن تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است؛ آری! این یادگار بزرگ امام راحل (ره) است که نور امید را در دل‌های مستضعفان روشن می‌کند و لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد. درحقیقت روزقدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت آن است. با این وصف، گرامیداشت این روز ماندگارضرورتی دینی، عقلی و سیاسی است.
 
 
قدس درحقیقت نماداسلامیت قضیه فلسطین ومظهر مظلومیت سرزمینی است که همواره مورد طمع وآز استعماردرطول تاریخ بوده است راهپیمایی روز جهانی قدس در سال ۹۸ رنگ و بوی دیگری دارد لذا.
 

هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای، و نفی معامله قرن مطرح شده، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نموده و هرگونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطین را خیانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطین دانسته و آن را محکوم می‌کند و از تمامی اقشار خصوصا کارمندان متعهد و فرهیخته استان دعوت میکند تا همگام با سایر مسلمانان جهان و اقشار ملت ایران در این راهپیمایی عظیم شرکت نمایند.
 


والسلام علی من اتبع الهدی

هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان کردستان

هفتم خرداد ماه ۱۳۹۸.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات