خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

مردم ایران فلسطین را موضوع اول جهان اسلام می دانند

امام جمعه مرند، فلسطین و قدس را همچنان مساله اول مردم ایران دانست و بر ضرورت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۷۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده جلسه هماهنگی برنامه های ۱۳ و ۱۴ خرداد و راهپیمایی روز قدس، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده امام جمعه مرند و اعضای این ستاد برگزار شد.

امام جمعه مرند در این جلسه اظهار داشت: مردم ایران همچنان بنا به وصیت امیرالمومنین (ع) و امام راحل آماده مبارزه با ظلم و متجاوز و دفاع از مظلوم و ملل و مملکت های مسلمان هستند.

وی افزود: مردم انقلابی ایران همچنان مساله فلسطین و قدس را مساله اول جهان اسلام می دانند.

 براساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، مسیر راهپیمایی روز قدس شهر مرند مصادف با ۱۰ خرداد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مشخص شد.

راهپیمایی از ساعت ۱۱ از محل میدان امام خمینی (ره) آغاز و بعد از طی مسیرهای خیابان شهید رجایی، خیابان پروین اعتصامی، میدان مادر، چهار راه برق، خیابان امام (ره) و در نهایت محل قرائت بیانیه و سخنرانی در محل میدان امام (ره) خواهد بود.

در ادامه طی تصمیمات اتخاذ شده مراسم روزهای ۱۳ و ۱۴ خردادماه به دلیل تقارن با عید سعید فطر، همزمان از ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز ۱۴ خردادماه در حسینیه امام خمینی (ره) مرند برگزار خواهد شد.

در این جلسه به برگزاری باشکوه برنامه های گرامیداشت ۱۳ و ۱۴ خرداد و راهپیمایی روز قدس در شهرهای تابعه شهرستان مرند تاکید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها