خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی به 671 نفر در چهارمحال وبختیاری

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان از خدمت رسانی به 671 نفر در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۳۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر مهین غفاری در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: تیم های بهداشتی-درمانی، آموزشی و مشاوره ای طرح ملی شهید دکتر رهنمون با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی استان، خدمات پزشکی رایگان به اهالی ارائه کردند.

دکتر غفاری افزود: تیم اعزامی به محله گودال چغا در شهر فارسان، خدمات غربالگری فشار و قند خون به 80نفر، آموزش های بهداشتی به صورت چهره به چهره توسط کارشناسان مراقب سلامت به 52نفر و شناسایی 4مورد بیمار مبتلا به فشار خون بالا و ارجاع به مراکز جامع خدمات سلامت داشتند.

وی ادامه داد: در اعزام تیم شهید رهنمون به روستای مازه سوخته از منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ نیز؛41نفر علاوه بر ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی داروی رایگان نیز دریافت کردند و خدمات مامایی به 12 مادر بارداری ارائه شد و 35نفر نیز از آموزش های بهداشتی(بهداشت فردی) توسط کارشناسان مراقب سلامت بهره مند گردیدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در روستای جمالو نیز با حضور تیم بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان بِن؛ خدمات ویزیت و داروی رایگان، غربالگری قند و فشار خون، خدمات مشاوره روانشناسی و مامایی و آموزش های بهداشتی به 250نفر از اهالی ارائه شد.

گفتنی است: ارائه خدمات پزشکی و غربالگری قند و چربی و مشاوره سلامت روان و تغذیه به 156نفر از اهالی محله 32 منطقه غرب شهرکرد(مهدیه) نیز از دیگر خدمات تیم های اعزامی طرح ملی شهید دکتر رهنمون به مناطق مختلف استان  بود.

ارسال نظرات