فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف به یک مسأله بین المللی تبدیل شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت : امروز با گذشت حدود چهار دهه از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با ابتکار تاریخ ساز و تعیین کننده حضرت امام خمینی (ره)، مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف به یک مسأله بین المللی و آرمان جهانی به خصوص برای ملل حق طلب و آزادیخواه تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۳۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ پاسدار سعید دهقان ده جمالی اطهار داشت: روز قدس امسال می‌تواند نقطه عطفی در آزادسازی بیت المقدس و فرصتی ارزشمند برای نمایش وحدت جهان اسلام و قدرت نرم امت اسلامی و آشکار ساختن رسوایی و خفت چهره نفاق و ارتجاع منطقه باشد. 
وی با بیان اینکه روزقدس یادگار بزرگ امام راحل(ره) است که نور امید را در دل‌های مستضعفان روشن می‌کند و لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد.افزود: خیزش دوباره ملت‌ها در این روز، آن‌هم در شرایطی که دامان ناپاک آمریکا و اسرائیل غاصب به ننگی دیگر آلوده شده و فلسطینیان معترض به انتقال سفارت شیطانی آمریکا به بیت‌المقدس را به خاک و خون کشیده‌اند موجی سهمگین و ظلم‌ستیزانه را بر سر جشن‌های این روزهای صهیونیست‌ها آوار خواهد کرد.
دهقان تصریح کرد: روز جهانی قدس، نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین، بلکه روز همه مظلومین عالم و روز اسلام است؛ روز انزجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم، علیه دنیای زر، زور و تزویر صهیونیسم بین المللی و شیطان بزرگ آمریکا است.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از عموم مردم شریف شهرستان بهاباد دعوت کرد تا با پیروی از سیره امام عظیم الشأن و منویات مقام معظم رهبری، با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس ضمن دفاع از آرمان‌ مقدس مقاومت فلسطینیان، جنایت های صهیونیسم غاصب را محکوم نمایند.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات