شرکت در راهپیمایی روز قدس نمایش اقتدار و قدرت مسلمانان است

امام جمعه نورآباد گفت : شرکت با شکوه مسلمانان پاسخ محکمی به حق کشی ها در حق فلسطین مظلوم است و نمایش اقتدار و قدرت مسلمانان محسوب می شود .
کد خبر: ۹۱۴۳۶۸۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امام جمعه نورآباد در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان  با دعوت از قشرها ی مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد :مردم مسلمان باردیگر با شرکت باشکوه خود در این راهپیمایی خشم و انزجار خودرا از  صهیونیست های غاصب و استکبار جهانی و حمایت خود را  ملت مظلوم  فلسطین ابراز خواهند داشت .

حجت الاسلام جمیاری به اهمیت راهپیمایی روز قدس در سالجاری اشاره کرد و گفت :ترامپ با انتقال سفارت آمریکا به قدس  بصورت علتی  در مقابل ملت مظلوم فلسطین قرار گرفته است.

وی افزود :ترامپ و صهیونیست ها به همراه سرانجام مرتجع و خود فروخته اعراب به دنبال تامین منافع صهیونیست ها در معامله به اصطلاح قرن هستند .

وی گفت : شرکت با شکوه مسلما نان پاسخ محکمی به حق کشی ها در حق فلسطین مظلوم است و نمایش اقتدار و قدرت مسلمانان محسوب می شود .

امام جمعه نورآباد از دستگاههای اداری خواست همکاری لازم را جهت ایحاد زمینه حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی داشته باشند.

ارسال نظرات