راهپیمایی روز قدس نماد عدالتخواهی و ظلم ستیزی است + عکس

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس، نماد عدالتخواهی و ظلم ستیزی است، گفت: این روز، روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم علیه دنیای زر و زور و تزویر است.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۶۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
 

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال همان گونه که مقام معظم رهبری در دیدار با دانشگاهیان مطرح کردند با توجه به مسائل بین المللی و منطقه‌ای موجود متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: امروز تمام چشم‌های آزادی خواه مظلومان جهان به ایران است تا با الگو گیری از کشورمان راهپیمایی باشکوهی را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار کنند.


وی اظهار داشت: بی شک تمامی فشار‌های بین المللی که به ایران وارد می‌شود برای دست برداشتن از آرمان‌ها است اما، مردم ایران همگی یکپارچه در این راهپیمایی حضور پیدا کردند تا اعلام کنند که همیشه انقلابی بوده و باقی می‌مانند و دست از آرمان‌های شهدا بر نمی‌دارند و سر آن با کسی معامله نمی‌کنند و همواره مدافع مظلومان و ستم دیدگان هستند.


سردار رجبی افزود: انقلاب اسلامی به عنوان قطب قدرتمند فرهنگی، دینی و ایدئولوژیک در جهان نه تنها مانع جدی در برابر تجاوزگری‌های رژیم غاصب صهیونیست می‌باشد، بلکه با روح ایمان، استقامت و با برخورداری از بسیجیان غیور مکتب ولایت مانع از پیاده شدن برنامه‌های سلطه‌طلبانه و بهره‌گیری از منابع کشور‌های مسلمان خواهد شد.

در پایان فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان از تمامی شرکت‌کنندگان که با حضور حماسی، وحدت‌بخش، آگاهانه و همراه به بصیرت خود مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان، حامیان تروریست و استکبار جهانی زدند قدر دانی کرد و افزود: مردم کردستان یک بار دیگر وفاداری خود را در حفظ و پایداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب نشان و برگ زرین دیگری بر این استان در تاریخ انقلاب رقم زدند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات