روز قدس نماد بارز فرهنگ غنی اسلام است

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: روز قدس نماد بارز فرهنگ غنی اسلام در مقابله با ظلم و استکبار است.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۰۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه راهپیمایی روز قدس کرج گفت : انتخاب هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، خون تازه ای در رگ های امت اسلامی جریان بخشید.

روز قدس نماد بارز فرهنگ غنی اسلام است

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره یار و یاور مظلومان و ستمدیدگان بوده و درحمایت از آنها از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده است.

سردار محمدیان گفت: به باور ما مرزهای دین، آیین و حمایت ایرانیان بسیار فرا تراز مرزهای خاکی کشور عزیزمان است.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس روز بزرگ و پیام های بسیار مهمی دارد و امروز ملت شریف ایران به عنوان متولی این روز، الگو و سرمشق ملت های آزادیخواه جهان است.

سردار محمدیان گفت: همانگونه که فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) فرموده اند روز قدس پشتوانه امنیت کشور است، بنابراین هرکسی که در این روزبه خیابان می آید به سهم خود به امنیت کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب کمک می کند.

وی افزود: امروز صهیونیزم و استکبار جهانی درصدد آن هستند که مسأله قدس با مرور زمان به فراموشی سپرده شود و فلسطین را از نقشه جهانی حذف کنند اما حرکت تاریخی امام (ره) توطئه آنها را خنثی کرد و مانع رسیدن آمریکا و اسرائیل به اهداف پلیدشان شد.

سردار محمدیان افزود: راهپیمایی روز قدس به همه مردم جهان این پیام را می رساند که همان گونه که امام حسین (علیه السلام) در مقابل حاکمان ظالم زمان خود زیربار ستم نرفت امروز ملت های ستمدیده و مظلوم جهان نیز با تبعیت از آن بزرگوار در مقابل استکبار جهانی می ایستند و حرفشان را به گوش دنیا می رسانند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: مردم همیشه درصحنه البرز امروز نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها