فرمانده سپاه بیجار در جمع راهپیمایی کنندگان:

روز قدس روز اتحاد جهان اسلام و نه گفتن به معامله قرن است

فرمانده سپاه بیجار ظهر امروز در جمع راهپیمایی کنندگان گفت : روز قدس روز اتحاد جهان اسلام و حضور حماسی مردم در این راهپیمایی نه گفتن به معامله قرن است.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۵۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سعید شعبانی ظهر امروز در جمع راهپیمائی کنندگان بیجار با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس هدیه‌ای از طرف بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همه کشور‌های آزادی خواه جهان محسوب می‌شود.

وی افزود: اگر شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و هدایت پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و روحیه جهادی و مقاومت نبود امروز هم شاهد شکست‌های پی در پی کشور‌های عربی در مقابل اسراییل بودیم.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود موجب عزت مسلمانان شد، عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ موجب حیات وحدت هر چه بیشتر در کشور‌های اسلامی گردید.

این مسوول گفت:: حضرت امام خمینی (ره) با اعلام روز جهانی قدس، تیر خلاص را بر پیکره رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرد.

شعبانی ادامه داد: در سال‌های اخیر با رهبری‌های پیامبر گونه مقام معظم رهبری زمینه فروپاشی رژیم غاصب اسراییل نسبت به گذشته بیشتر شده است و در حال روز شمار فروپاشی این رژیم کودک کش هستیم.

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه روز قدس روز اتحاد جهان اسلام و استکبار ستیزی است، اعلام کرد: روز قدس روزی است که جلوه حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام به منصه ظهور می‌رسد.

وی با بیان اینکه روز قدس روز نه گفتن به معامله قرن است، گفت:: روز قدس اگر برای مسلمانان یک مسئله اسلامی است، اما برای همه آزادیخواهان جهان یک مسئله انسانی به شمار می‌آید.

شعبانی با اشاره به پیام حضور مردم اقصی نقاط جهان در راهپیمایی روز قدس، اعلام کرد: آزادیخواهان جهان اسلام با حمایت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین نمی‌گذارند خواب آشفته آمریکائی‌ها مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف تعبیر شود.

وی به پیام‌های جهانی روز قدس در کشور ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در این روز به ایادی استکبار نشان می‌دهیم که مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کل آزادیخواهان اسلام زیر بار ظلم نمی‌روند و به دین مبین اسلام و قبله اول مسلمانان احترام می‌گذارند.

شعبانی خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد رژیم غاصب اسراییل و هم پیمانانش اتحاد جهان اسلام خدشه وارد کنند.

وی با اشاره تاریخچه جنگ‌های بین اسراییل و فلسطین، گفت:: جنگ ۳۳ روزه علیه حزب الله لبنان در سال ۲۰۰۶ منجر به شکست صهیونیست‌ها شد که در آن رژیم صهیونیستی ضربه مهلکی از حزب الله لبنان خوردند.

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: امروز سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در مقابل انواع موشک‌های نقطه زن نیروی مقاومت به زانو در آمده است.

وی با اشاره به معامله قرن بعنوان پروژه جدید ایادی استکبار برای مقابله با محور مقاومت، عنوان کرد: آمریکایی‌ها در این پروژه به دنبال جا به جایی فلسطینیان و تجمیع شهرک‌های صهیونیست نشین و بسط و گسترش آن با هدف حذف نام فلسطین هستند.

شعبانی تصریح کرد: تغییر معادلات در غرب آسیا و مهار کنترل محور مقاومت در منطقه به نفع رژیم صهیونیستی یکی دیگر از اهداف آمریکایی‌ها در معامله قرن است.

به گفته فرمانده سپاه بیجار: توجه به روحیه مبارزه و مقاومت در گروه‌های جهادی و حمایت کشور‌های مسلمان هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

شعبانی عنوان کرد: تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در بین فلسطینی‌ها موجب یاس و ناامیدی در بین صهیونیست‌ها می‌شود.

فرمانده سپاه بیجار اضافه کرد: با توجه به سیر تحولات منطقه و موانعی مانند اتحاد محور مقاومت و افزایش روز افزون یاس و ناامیدی در بین رژیم صهیونیستی معامله قرن یک پروژه از پیش شکست خورده است.

شعبانی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان بیجار در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: ملت رشید و فهیم ایران اسلامی با پافشاری بر سیاست‌های راهبردی نظام در خصوص فلسطین در کنار دولت و نیرو‌های نظامی خصوصا سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای آزادی قدس شریف دریغ نخواهد کرد.
 
 
 
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات