به همت بسیج اساتید استان البرز؛

تشکیل کارگروه فضای مجازی در بسیج اساتید استان البرز

دکتر محمدرضا رحیمی پور رییس سازمان بسیج اساتید استان البرز با حضور در این جلسه و بیان راهبردهای سازمان در حوزه‌ی فعالیت‌های اندیشکده‌ها بر اهمیت فضای مجازی به عنوان یک فرصت مهم برای انقلاب اسلامی تاکید کرد و خواستار کار منسجم و هدفمند اعضای این کارگروه شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۰۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

کارگروه فضای مجازی در سازمان بسیج اساتید استان البرز

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، اولین جلسه‌ی کارگروه فضای مجازی و تولیدات محتوای رسانه‌ای با حضور جمعی از اساتید منتخب حوزه‌ی روابط عمومی و رسانه در سطح دانشگاه‌های استان البرز تشکیل شد.

در این جلسه که با محوریت برنامه ریزی و ایجاد یک کارگروه  منسجم صورت گرفت اساتید و نخبگان دانشگاهی استان به بیان نظرات خود در این راستا پرداختند.

دکتر محمدرضا رحیمی پور رییس سازمان بسیج اساتید استان البرز با حضور در این جلسه و بیان راهبردهای سازمان در حوزه ی اندیشکده ها براهمیت فضای مجازی به عنوان یک فرصت مهم برای انقلاب اسلامی تاکید کرد و خواستار کار منسجم و هدفمند اعضای این کارگروه شد.

شاه حسینی مسئول روابط عمومی و فضای مجازی و دبیر این کارگروه با تقدیر از حضور تمامی اعضای این کارگروه در این جلسه اهداف و برنامه‌های این کارگروه را تشریح و به نیازمندی‌های جامعه هدف در فضای مجازی اشاره کرد.

وی افزود: فضای مجازی و سواد رسانه‌ای به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه ما باید مورد توجه قرار گیرد. این کارگروه با هدف تولید محتوای رسانه‌ای مرتبط با جامعه دانشگاهی در حوزه‌های مختلف اعم از اجتماعی و غیره کارخود را آغاز خواهد کرد و در این مسیر نیازمند حمایت ها و هدایت های مسئولین خواهد بود.

جلسات هم اندیشی و ایجاد روابط سازمانی با سایر دستگاه‌ها و نهادهای استان در دستور کار این کارگروه است تا با هم افزایی و مشارکت در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی و سایر موضوعات بهره برداری لازم از این ظرفیت صورت پذیرد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان البرز

ارسال نظرات