جانشین ناحیه امام هادی (ع) در گفتگو با بسیج؛

سیره امام (ره) درچهل ساله دوم انقلاب همچون چراغی است که راه را بر ما نشان می دهد

پاسدار مرادی گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به ما خط و مشی وچشم اندازی در محقق شدن این آرمان ترسیم نموده‌اند که همه ما موظف هستیم در نگهداری ازاین نهاد و انقلاب کوشش وتلاش جدی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۱۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رییس کمیته ستاد ارتحال امام (ره) در ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) در گفتگو با بسیج گفت: سیره امام (ره) در چله دوم انقلاب همچون گذشته مشکل گشا خواهد بود.

سیره امام (ره) درچهل ساله دوم انقلاب همچون چراغی است که راه را بر ما نشان می دهد


 پاسدار مرادی به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال امام راحل، با اشاره به اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به ما خط و مشی وچشم اندازی در محقق شدن این آرمان ترسیم نموده‌اند که همه ما موظف هستیم در نگهداری ازاین نهاد و انقلاب کوشش وتلاش جدی داشته باشیم.


وی  افزود: ٣٠سال است که مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در ایران ودیگر کشورهای اسلامی برگزار می شود ولی امسال که ۴٠ سال از انقلاب اسلامی می گذرد ودر چله دوم انقلاب به سرمی بریم، این مراسم از اهمیت ویژه ای برخوردار است وباید باحضور گسترده مردم، مخصوصاً قشر جوان برگزار شود.


مرادی گفت: دراین راستا تعداد ٢١٠٠نفر از منطقه مهرشهر و کمالشهر به حرم امام (ره) اعزام  می شوند.


جانشین ناحیه امام هادی (ع) گفت: مراسم بزرگداشت رحلت در روز دوشنبه ١٣ خرداد در مصلی مهرشهر وکمالشهر باحضور آحاد مردم برگزار می شودو شایان ذکر است که پایگاههای تابعه ومسجد منطقه استحفاظی نیز هرکدام مراسمات جداگانه ای برگزار خواهند کرد.


وی اظهار داشت: این ناحیه جهت ادای دین خود به امام ورهبر معظم انقلاب برنامه های گوناگون ازجمله تشکیل هیت اندیشه ورز در جهت بازخوانی اندیشه وسیره وسط امام پرداخته است..


رییس کمیته ستاد ارتحال امام (ره) در ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع)  گفت: در قالب ۵۵ دستگاه اتوبوس از منطقه مهرشهر و کمالشهر اعزام انجام خواهد شد وتمامی تدابیر لازم برای اعزام زائرین اندیشیده شده است.

وی در پایان با توجه به اهمیت شرکت در مراسم 14 خرداد خاطر نشان کرد: شرکت کردن در این مراسم همچون سالهای گذشته برگ زرینی در تاریخ انقلاب خواهد بود، همچنین بارهنمودهای رهبری درمورد امام (ره) و آویز گوش قرار دادن فرمایشات ایشان در آن روز، درعملیاتی نمودن فرامین معظم له درامور جاری کشور، دشمنان این انقلاب را دوباره مأیوس خواهیم کرد.

 

خبرنگار بسیجی: ابراهیمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها