امنیت پایدار، زیر بنا و زیرساخت تمامی اقدامات و برنامه‌هاست/عکس

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:امنیت پایدار باید همیشه بر منطقه حاکم باشد چرا که زیر بنا و زیرساخت تمامی اقدامات و برنامه های پیش بینی شده همین امنیت پایدار ماست.
کد خبر: ۹۱۴۴۸۵۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،   مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز با حضور سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس و قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه سقز، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مسئولین ادارات و نهادها، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای دانشگاه ها، پایوران و بسیجیان سپاه سقز در حسینیه ثارالله پادگان شهید حنظله این شهرستان برگزار شد.

سردار محمد حسین رجبی در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از زحمات برادر پاسدار جمشید رضایی در طول ماموریت محوله خود در شهرستان سقز گفت: ارزیابی سپاه بیت المقدس و قرارگاه شهید شهرامفر از عملکرد این مسئول رضایت بخش و مثبت بوده است.

وی با تقدیر از پاسداران شاغل در سپاه سقز بیان کرد: همکاران و برادران عزیزم در این شهرستان یار و همدم سرهنگ رضایی بوده و انتظار دارم این همبستگی و همدلی با فرمانده جدید نیز ادامه داشته باشد.

سردار رجبی با معرفی فرمانده جدید سپاه سقز اظهار داشت: برادر پاسدار یوسف معروفی همانند فرماندهان پیشین عاشق شهادت و انسانی مومن و درستکار است که امیدوارم این امتحان را سرافرازانه به اتمام برساند.

وی ضمن توصیه‌های کاری به فرمانده جدید سپاه سقز، افزود: خدا باوری را جدی‌ترین و مهمترین اولویت کاری خود در زمینه موفقیت‌های بیشتر قرار دهید. مردم دار باشید و با اخلاق نیکو و با آموزه‌های دینی با مردم در نهایت کمال و احترام برخورد کنید، در محرومیت زدایی شهرستان درنگ نکنید، از خلاقیت تمامی ارگان‌ها نهایت بهره را ببرید چرا که به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا باید به دولت در تمامی عرصه‌ها کمک کنیم و در محرومیت زدایی همیار دولت باشیم.

وی اذعان کرد: امنیت پایدار باید همیشه بر منطقه حاکم باشد چرا که زیر بنا و زیرساخت تمامی اقدامات و برنامه‌های پیش بینی شده همین امنیت پایدار ماست.

سردار رجبی با اشاره به موجودیت ۱۰۰ هزار بسیجی در شهرستان سقز تشریح کرد: با وجود این تعداد بسیجی می‌توان اقدامات فرهنگی زیادی را در دستور کار قرار داد که نمونه بارز آن کاشت ۵۴۰۰ نهال به مناسبت گرامی داشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در شهر سنندج بود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در پایان ضمن قدردانی از کلیه‌ی نیرو‌های مستقر در شهرستان خواستار نهایت اهتمام و اطاعت پذیری از فرماندهی جدید شد و افزود: از سایر مسئولین نیز انتظار دارم همان وحدت و هماهنگی قبلی را داشته و در جهت پیش برد اهداف بهتر از آن نیز عمل کنند.

در پایان این مراسم از زحمات ۱۸ ماهه سرهنگ پاسدار جمشید رضایی در سمت فرماندهی سپاه سقز تقدیر و سرهنگ پاسدار یوسف معروفی به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معارفه شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات