خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۷ولی عصر(عج)خوزستان:

الگو پذیری از انقلاب اسلامی ایران میان آزادی خواهان دنیا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۷ولی عصر(عج)خوزستان گفت: بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی، همچنان این انقلاب در برابر همه تهدیدات و تحریم های دشمنان ایستاده و دنیا را به این واقعیت وا داشته که دین می تواند جوابگوی مطالبات بشر باشد و در حقیقت در سایه صبر و استقامت می توان بر همه مشکلات پیروز شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۹۷۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) در یادمان شهدای شیمیایی بهبهان با حضور رزمندگان لشکر ۷ولی عصر (عج) خوزستان و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر ۷ولی عصر (عج)استان بر گزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا طه توکلی اظهار داشت : سالگرد سی امین ارتحال ملکوتی امام راحل و همچنین شهدای قیام ۱۵خرداد را تسلیت گفته و یاد امام راحل همیشه ماندگار است و راه و رسم عزت و ایستادگی را امام راحل به همه ماها آموخت و ملت قدرشناس و همه دوستداران و ارادتمندان به امام در جای جای کره خاکی به این حقیقت واقفند.

وی افزود: تکریم امام و یادآوری اثرات ، برکات آن مجاهد نستوه فقیه و فیلسوف عالی مقام حقی است بر همه راه پویان حقیقت که بعد از ۴۰ سال مالکیت امام زنده تر از گذشته همچنان در حال الهام بخشی به ملت های مظلوم ودربند می باشد.

وی بابیان هوشیاری در قبال دشمنان اسلام گفت: استکبار جهانی روز به روز درمقابل جبهه امام راحل ذلیل تر و درحال تزلزل می باشد واین وعده الهی است و همچنین همه ماها در مقابل دشمنان اسلام هوشیارتر و بابصیرت تر گام برداریم .

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا توکلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۷ولی عصر (عج)خوزستان عنوان کرد : الحمدلله نایب بر حق امام راحل ، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) به شایستگی سکان دار انقلاب اسلامی می باشد و با هدایتگری شجاعانه انقلاب به راه خود ادامه می دهد.

 وی با اشاره به تجدید بیعت با امام راحل بیان کرد : با تجدید میثاق با امام راحل و آرمانش همچنان بر راهش استوار و ثابت قدم می مانیم و ۱۴خرداد روز بیعت با مکتب امام شهیدان و ولایت مقام معظم رهبری است .

 

مسابقات ووشو جام رمضان در هندیجان
همچنین مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان گفت: مناسبت ماه مبارک رمضان ودر آستانه عید سعید فطر ، مسابقات درون باشگاهی ووشو هتدیجان با شرکت بسیحیان ووشوکار در تمام مقطع سنی در سالن تختی هندیجان برگزار شد.

مصطفی حشوشی در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : با همت و تلاش بی نظیر هیات ووشو هندیجان استاد محیسن که از بسیجیان فعال در عرصه ورزش رزمی ووشو هندیجان است یک دوره مسابقه ووشو جام رمضان را در سالن تختی به مدت یک روز برگزار نمود .

وی افزود: مسابقات ووشو در تمام مقاطع سنی با کیفیت خوبی و با حداقل امکانات موجود و با تشکر از اداره ورزش و جوانان هندیجان همراه با استقبال بسیجیان ووشوکار به نحو احسن و شایسته اجراء شد.

وی بابیان معرفی افراد بر تر در این مسابقات ووشو درون باشگاهی گفت: پس از یک روز مسابقه سنگین و با کیفیت ودر آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در تمام مقاطع سنی نفرات برتر این دوره از مسابقات ووشو معرفی و هدایایی به آنها اهداء شد.

حشوشی مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان عنوان کرد : از تلاش های بی دریغ و همیشگی استاد علی محیسن سرپرست هیات ووشو هندیجان در برگزاری این مسابقه جام ووشو رمضان تقدیر و تشکر می شود و قدر شناس زحمات این برادر بسیجی ورزشکار هستیم.

 

وی با اشاره به مسابقات ووشو آقایان بیان کرد : مسابقات ورزشی جام رمضان در رشته رزمی ووشو برای آقایان در تمام مقاطع سنی بوده که با شایستگی و استقبال خوب ورزشکاران این رشته برگزار شد که انشا الله اینگونه برنامه های ورزشی ادامه خواهد داشت.

حشوشی تصریح کرد : ووشو کاران بسیجی هندیجان درمسابقات شهرستان و استان و حتی کشور مقام های قابل تحسینی دریافت نموده اند که حاصل زحمات فشرده شبانه روزی ورزشکاران آقایان و بانوان در رشته ووشو است که موجب افتخار آفرینی برای ورزش شهرستان شده اند .

 

مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان تاکید داشت: توجه به در خواست های ورزشکاران هندیجان مطمعنا در آینده شاهد پیشرفت ورزش در تمام رشته ها خواهیم بود که ورزشکاران بسیجی هندیجان دارای استعدادهای خوبی هستند.

 

وی افزود: در مسابقات حساس و نفس گیر در ووشوی قهرمانی استانی ، ورزشکاران آقا و بانوی بسیجی هندیجان بهترین نتایج را کسب می کنند که از تلاش بی وقفه آنها به شایستگی تقدیر و تشکر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها