اشکذری‌ها فاتح رقابت‌های جام رمضان استان یزد

فینال رقابت‌های جام رمضان استان یزد با قهرمانی تیم بی نی سی شهرستان اشکذر همراه شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۰۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، شب گذشته دو تیم هایپر معین و بی نی سی شهرستان اشکذر به دیدار هم رفتند که این دیدار با پیروزی و قهرمانی اشکذری‌ها همراه بود.
در دقایق آخرنیمه اول  بازی بازیکنان بی نی سی اشکذر با فشار زیاد بر روی  دروازه حریف خود توانستند با تک‌گل مجتبی حسن‌پور دروازه تیم حریف را باز کنند.
نیمه دوم نیمه‌پر افت‌وخیزی بود؛ دوتیم با حملات زیاد بر روی دروازه‌های حریف ایجاد کردند تا اینکه در دقایق آخر بازی تیم هایپر معین توانست بازی را به‌تساوی بکشد و نتیجه بازی را عوض کند.
با وجود حملات و موقعیت سازی اشکذری‌ها بر روی دروازه تیم حریف، اما این تیم هایپر معین بود که در ثانیه‌های آخر بازی بهگل دوم دست یافت و نتیجه بازی را ۱-۲ به سود خود کرد.
اما بازی به اینجا ختم نشد و سید احمد پور حسینی خوش درخشید و توانست ۵ ثانیه مانده به اتمام بازی با یک گل بسیار زیبا از روی ضربه ایستگاهی بازی را به پنالتی‌ها بکشاند.
در پنالتی‌ها این سید علیرضا خادمیان گلر با انگیزه تیم اشکذر بود که با عملکرد استثنایی و یک سیو بسیار زیبا تیم بی نی سی اشکذر را به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات جام رمضان استان یزد رساند.
بدین ترتیب تیم‌های بی نی سی اشکذر به مقام قهرمانی، هایپرمعین نایب قهرمانی و سفالین آجر نعیم آباد به مقام سوم رسیدند.
مربیگری تیم بی نی سی اشکذر در این دوره از مسابقات را حمید دهقان بر عهده داشت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات