جهت کمک به رفع موانع تولید، تسهیل گری و طراحی پروژه بهبود صنعتی صورت گرفت:

انعقاد تفاهم نامه چهار جانبه همکاری برای اجرای طرح صنعت یار در استان قزوین

به منظور کمک به رفع موانع تولید و به دنبال آن اشتغالزایی بالا و همچنین نیاز واحدهای صنعتی کوچک و متوسط به حمایت فنی و مشاوره ای و تحقق شعار سال، تفاهم نامه چهار جانبه برای اجرای طرح مشترک صنعت یار در قزوین امضا شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۸۲۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، به منظور کمک به رفع موانع تولید و به دنبال آن اشتغالزایی بالا و همچنین نیاز واحدهای صنعتی کوچک و متوسط به حمایت فنی و مشاوره ای  و تحقق شعار سال،  تفاهم نامه چهار جانبه برای اجرای طرح مشترک صنعت یار در قزوین امضا شد.
تفاهم نامه چهارجانبه همکاری مشترک طرح «صنعت یار» توسط سازمان بسیج مهندسین صنعت استان با مسئولیت برادر جعفر عباسی و با هماهنگی دکتر  منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استاندار، مهندس سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان،  و مهندس حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین شنبه شب در استانداری امضا و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
معاونت اقتصادی استاندار گفت این تفاهم نامه در راستای توسعه همکاری های مشترک و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های مشاوره مدیریتی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی در جهت احیای واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد کاربرد اساسی دارد.
مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان قزوین افزود برای پیشگیری از موازی کاری و استفاده از ظرفیتهای موجود در استان ضمن هماهنگی لازم با طرفین تفاهم نامه،  اقدامات این سازمان در حوزه تسهیل گری اداری و در سطح بعدی عارضه یابی و  طراحی پروژه بهبود صنعت  در واحدهای صنعتی اقدام خواهد نمود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات