عبدالله گنجی در گفت‏ و گو با بسیج:

رسانه‌ها باید کارگاه امام شناسی باشند

مدیر مسئول روزنامه جوان با تاکید بر اینکه جوانان باید ازلحاظ بصیرت، بینش و اندیشه همچون دوران انقلاب باشند، افزود: رسانه‎ها باید کارگاه امام شناسی برای نسل جوان باشد و نشان دهد که انقلاب اسلامی چه ظرفیت‏های عظیمی دارد و در جهت پیشرفت باید از این پتانسیل‏ها استفاده شود و نگاه به بیرون از بین رود.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۰۳
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه بیانیه گام دوم چشم‎اندازی است برای نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: رساندن این بیانیه به سطح جامعه در سه سطح بر عهده رسانه می‏باشد.

وی رسانه‌ها باید گفتمان‏سازی بیانیه را در دستور کار قرار دهند، خاطنشان کرد: برخی از بخش‎های بیانیه گام دوم انقلاب جنبه عملیاتی است که رسانه‎ها باید بتوانند فعالیت‏هایی که باید در ساختار دولت انجام پذیرد، مطالبه گردد.

این مقام مسئول، به سکان‏داری عرصه مدیریتی ویژه جوانان اشاره داشت و بیان کرد: برای عملیاتی شدن این مهم مجلس باید قوانین را اصلاح نماید و مطالبه این مهم برعهده رسانه‎ها می‏باشد.

گنجی، تصریح کرد: رسانه ها برای معرفی بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی عمل نکرده‌اند و این مورد باید بیشتر پرداخته شود تا عموم مردم از این بیانیه اطلاع کامل پیدا کنند.

وی افزود: در بیاینه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به طور مستقیم برای رسانه‏ها رسالتی را قائل شده‎اند که این رسالت شکستن حلقه محاصره رسانه‎ای دشمن است.

مدیر مسئول روزنامه جوان، خاطرنشان کرد: جنگ روانی به صورت پیچیده از طریق غرب در حال انجام است و نوعی ایران هراسی و شیعه هراسی در جهان به وجود آورده‎اند که وظیفه رسانه‎هاست که وارد میدان شوند و با دشمن در این میدان نبرد مقابله کنند.

گنجی با اشاره به پیوند گام اول و گام دوم انقلاب عنوان کرد: امام خمینی ره شرایط را برای حرکت روان نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم آورده اند.

وی با بیان اینکه، نسل جوان بسیاری از مشکلات گذشته را ندارند و مسیر برای ادامه راه انقلاب مهیاتر شده است، اظهار کرد: تجربیات گام اول و شناخت امام (ره) باید از طریق رسانه‎ها به نسل جوان معرفی گردد چرا که جوانان انقلاب، دوران دفاع مقدس و امام خمینی (ره) را درک نکرده‎اند.

این مقام مسدئول با تاکید بر اینکه جوانان باید ازلحاظ بصیرت، بینش و اندیشه همچون دوران انقلاب باشند، افزود: رسانه‎ها باید کارگاه امام شناسی برای نسل جوان باشد و نشان دهد که انقلاب اسلامی چه ظرفیت‏های عظیمی دارد و در جهت پیشرفت باید از این پتانسیل‏ها استفاده شود و نگاه به بیرون از بین رود.

ارسال نظرات