خبرهای داغ:

سالگرد شهید" ثابتی" در آبادان برگزار می‌شود

برادر شهید سید رضا ثابتی از برگزاری آئین بزرگداشت سالگرد شهادت برادر شهیدش خبر داد و گفت: این برنامه در آبادان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۳۴۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸

سید ریاض ثابتی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار داشت: با حضور مردم قدرشناس استان خوزستان، جوانان، نوجوانان، طلاب، روحانیون و ورزشکاران، آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت ورزشکار شهید سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در آبادان برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: این برنامه معنوی با حضور خانواده جوان ورزشکار شهید سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه 22 خرداد ماه از ساعت 21 آغاز می‌شود.

برادر شهید سید رضا ثابتی در ادامه اضافه کرد: این آئین با حضور اقشار مختلف مردم، دوستان، آشنایان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در مسجد الغدیر آبادان واقع در منطقه بریم برگزار می‌شود و مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر یاد و خاطره جوان شهید خود را گرامی می‌دارند.

ثابتی از همه اهالی استان خوزستان به ویژه مردم شهیدپرور آبادان، خرمشهر، اروندکنار، مینوشهر و چوئبده دعوت کرد تا به منظور بزرگداشت مقام شامخ شهدا در آئین بزرگداشت سالگرد شهادت جوان ولایتمدار شهید سید رضا ثابتی حضور یابند.

شهید سید رضا ثابتی در تاریخ 30 شهریورماه سال 1356 در شهر آبادان دیده به جهان گشود و به عنوان پنجمین فرزند شادی را برای خانواده خود به ارمغان آورد.

وی یکی از جوانان ورزشکار آبادانی است که در اداره بندر و دریانوردی آبادان اشتغال داشت و برای پیگیری امور خود به دفاتر یکی از نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی مراجعه کرده بود.

این جوان رشید روز چهارشنبه 17 خرداد سال 1396 ماه مقارن با 12 رمضان المبارک سال 1438 هجری قمری در حمله تروریستی به مجلس، به دست تروریست‌ها به فیض شهادت نائل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها