رونمایی از یادمان شهدای امنیت پایدار شهرستان مریوان

در راستای کنگره 5400 شهید استان کردستان از یادمان شهدای 30 تیر ( شهدای امنیت پایدار ) با حضور سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، سردار رجبی و جمعی از مسئولین رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۱۰۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در راستای کنگره 5400 شهید استان کردستان از یادمان شهدای 30 تیر ( شهدای امنیت پایدار ) با حضور سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ، سردار رجبی و جمعی از مسئولین رونمایی شد.

در 30 تیرماه سال گذشته 11 نفر از نیروهای سپاه که برای دفاع از امنیت و آسایش مردم شهرستان مریوان و استان کردستان در "پایگاه دری" حضور داشتند جان خود را از دست دادند و این یادمان در راستای گرامیداشت نام و یاد این 11 شهید، در میدانی به همین نام در شهرستان مریوان احداث شده است.

گفتنی است 30 تیر سال 97 یادآور شهادت مظلومانه ۱۱ مرد پاسدار حافظ وطن در مریوان است، ۱۱ مردی که شبانه مورد حمله ناجوانمردانه و عملیات تروریستی گروهک پژاک قرار گرفتند، مردانی که مردانه رفته بودند تا در پایگاه روستای «دری» شهرستان مریوان از امنیت مردمان این منطقه و کشورمان دفاع کنند، مردانی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته بودند تا مردمان کردستان شبانه با خیال راحت و بدون ترس و دغدغه سر بر بالین بگذارند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات