مریوان مثالزدنی ترین مقاومت، مقابل دشمنان در دفاع مقدس بود

سرپرست فرماندار شهرستان مریوان گفت: کردستان و خاصتا مریوان مثالزدنی ترین مقاومت در مقابل دشمنان در دفاع مقدس بودند زیرا استان کردستان و شهرستان های آن و مخصوصا مریوان در اوایل انقلاب جزو شهرستانها و استانهای بودند که در دو جبهه داخل و خارج از طرف دشمن مورد تهاجم قرار گرفتند .
کد خبر: ۹۱۴۷۱۷۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آرتیکاس اقبال سرپرست فرماندار شهرستان مریوان در اجلاسیه شهدای مریوان که صبح امروز در مجموعه ورزشی زاگرس برگزار شد با قدردانی از همه کسانی که در راستای این اجلاسیه تلاش کردند اظهار داشت: امنیت امروز خاک کردستان و مریوان عزیز را مدیون شهدایی هستیم که بدون هیچ چشم داشتی امنیت و آرامش امروز ایران عزیز را برای هر ایرانی در هر کجای این آب و خاک به ارمغان آوردند.


وی افزود: صحبت کردن در مورد انسانهای که یک روز جانانه جنگیدن تا یک وجب از این خاک به دستن دشمن نیوفتتد به حق کار دشواری است .

فرماندار مریوان افزود: کردستان و خاصتا مریوان مثالزدنی ترین مقاومت در مقابل دشمنان در دفاع مقدس بودند زیرا استان کردستان و شهرستان های آن و مخصوصا مریوان در اوایل انقلاب جزو شهرستانها و استانهای بودند که در دو جبهه داخل و خارج از طرف دشمن مورد تهاجم قرار گرفتند .

وی گفت: مورد تهاجم قرار گرفتن در دو جبهه داخل و خارج و ایستادگی در مقابل کار بسیار سختی است که شهدای این استان و شهرستان به خوبی از عهد آن با فدا کردن جان خود بر آمدند.

 
انتهای پیام/727
ارسال نظرات