بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در محکومیت ضرب و شتم بانوی آمر به معروف

در پی هتک حرمت و ضرب و شتم بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر گیلانی توسط عده‌ای هنجارشکن در شهر خمام، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۵۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج از رشت، در پی هتک حرمت و ضرب و شتم بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر گیلانی توسط عده‌ای هنجارشکن در شهر خمام، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

" بسم الله الرحمن الرحیم "

پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند:: " الإِیمَانُ مَعْرِفَةٌ بِالْقَلْبِ وَإِقْرَارٌ بِاللِّسَانِ وَعَمَلٌ بِالأَرْکَانِ "

ایمان معرفتی در قلب و اقراری بر زبان و عمل در جوارح است

ایمان، عمل است و قیامت، بهشت و دوزخ، انعکاس و ساخته ذره ذره اعمال ماست. دین، دین عمل گرایی است و عمل گرایی اسلامی چیزی جز آزادگی نیست. در این بین هر لغزش، ضعف، تزلزل و وارفتگی نشان کاستی ما در عملگرایی بوده و ناشی از خالی کردن میدان عمل است و این عمل گرایی اسلامی است که رمز حفظ استقلال یک ملت مسلمان و دور شدن سایه تهدید از آنان است.

" ملعون ملعون من قال الایمان ٌ. قول ٌ. بلاعمل. "
امام صادق (ع)

مردم جامعه اسلامی برای رسیدن به این آرمان الهی باید از صاحبان قدرت در نظام اسلامی، ترویج عمل گرایی اسلامی را مطالبه کنند. به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و با توفیقات الهی، امروز با راهبرد‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، جماعت حزب الله از عملگرایی اسلامی و بصیرت، تشخیص و اقدام به موقع و مطالبه جدی در این عرصه برخوردار می‌باشد.

در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، شهر خمام شاهد تجاهر به بی عفتی، کشف حجاب و رقص در معبر عمومی عده‌ای هنجارشکن بوده و تذکر لسانی یک بانوی آمر به معروف را با هتک حرمت و حمله وحشیانه در مقابل دیدگان فرزند نوجوان ده ساله اش پاسخ گفتند.

تاسف بار است که با وجود قوانین متقن و محکم، هر ازچندگاهی خبری از حمله به آمران به معروف و ناهیان از منکر شنیده می‌شود؛ و این بار جسارت به بانویی که چادر حضرت زهرا (س) بر سر داشته و مانند آن مادر پهلو شکسته، از ناحیه کمر و پهلو مورد جراحت قرار گرفت.

ما اعضای بسیج جامعه زنان سپاه قدس استان گیلان، در بزرگداشت حرمت مقام زن مسلمان و به حمایت از حرکت خودجوش و انقلابی آن خواهر بصیر و بسیجی، برخورد قاطع دستگاه‌های ذیربط را با عاملان آن حرکت شنیع غیر انسانی خواستاریم؛ و تا حصول نتیجه مطلوب از ادامه این خیزش مطالبه گرانه از پای نخواهیم نشست.

حفظ شئون اسلامی، خدمت به اسلام و کوتاهی در این موضوع مهم، خیانت به اسلام و پیامبر (ص) است. این مرز‌ها برای جامعه باید توسط عالمان و مجامع دینی و حاکمان و مدیران اجرایی بازتعریف گردیده تا به حفظ کیان اسلام و امت اسلامی منجر گردد.

" وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْجَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا "

 

ارسال نظرات