سرعت اجرای پروژه ازنا به شازند پایین است/ ضرورت پیگیری عملیات اجرایی پروژه ازنا به شازند

با وجود اینکه پروژه ازنا به شازند مشکل اعتباری ندارد و پیمانکار نیز طلبی بابت اجرای این پروژه ندارد، اما سرعت اجرای آن پایین است که وزارت راه و شهرسازی باید حلقه مفقوده احداث این جاده را پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۵۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مجید کیانپور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  متأسفانه از آنجا که پیمانکاران پروژه جاده ازنا ـ شازند وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و  سرعت اجرای آن بسیار پایین است ولی باید بیش از وضعیت فعلی باشد

وی افزود: اعتبار لازم برای احداث و اصلاح جاده ازنا ـ شازند وجود دارد اما همین ضعف کاری پیمانکاران سبب شده تا علی‌رغم اینکه در 5 یا 6 قطعه این مسیر کارهای عمرانی انجام می‌گیرد اما سرعت اجرا پایین باشد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس محور ازنا به شازند را 36 کیلومتر برشمرد و عنوان کرد: مسئولان حوزه وزارت راه و اداره راه استان مرکزی باید هرچه سریع‌تر نسبت به بازخواست پیمانکار این پروژه اقدام کنند تا این پروژه به اتمام برسد.

وی بیان کرد: با وجود اینکه پروژه ازنا به شازند مشکل اعتباری ندارد و پیمانکار نیز طلبی بابت اجرای این پروژه ندارد اما سرعت اجرای آن پایین است که وزارت راه و شهرسازی باید حلقه مفقوده احداث این جاده را پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار