خبرهای داغ:
گزارشی از دیدار سردار خرم با خانواده شهیدان حسن پور؛

ماجرای شهیدی که با دمپایی به جبهه رفت/ پاسداران سرمایه این کشورند

عصر روز گذشته به سنت شنبه های هر هفته قرار دیدار فرمانده سپاه آذربایجان شرقی و جمعی از فرماندهان و شورای فرماندهی سپاه استان با خانواده شهداست. این بار خانواده شهیدان رحیم و کریم حسن پور.
کد خبر: ۹۱۴۸۰۱۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خانواده ای در محله ایده لو تبریز که به گفته مادر شهیدان، از زمان حمله روس ها به #تبریز ساکن آن منطقه بودند و علیرغم اینکه بسیاری از هم محله ای هایشان از آنجا کوچ کرده و رفته اند اما آنها در همان خانه آبا و اجدادی، هنوز بخشی از تاریخ محله را شکل می دهند.

سردار خرّم از مادر شهیدان می خواهد از فرزندان شهید و خاطراتشان بگوید.
مادر شهید به رحیم اشاره می کند و می گوید: رحیم وقتی بار اول به کردستان اعزام شد هنگام بازگشت به او اصرار کردم دیگر به جبهه نرود. از من اصرار و از رحیم انکار. من به تصور اینکه اگر پوتین هایش نباشد او قید رفتن را می زند، پوتین هایش را قایم کردم اما او در کمال ناباوری با دمپایی به جبهه رفت. مادر این خاطره را میگوید و بغض گلویش را می فشارد. می گوید: «هنوز این خاطره آزارش می دهد که چرا کاری کرده که فرزندش با دمپایی به جبهه رفته است».

فرمانده سپاه عاشورا می پرسد، وقتی رحیم رفت چرا اجازه دادی کریم نیز برود؟!
جواب مادر شنیدنی است. «آن ها به هیچ وجه به نرفتن راضی نمی شدند. اساساً خلق شده بودند که شهید شوند».

پاسداران سرمایه این کشورند
فرمانده سپاه عاشورا به مادر شهید میگوید: مادرجان از سپاه چه انتظاری داری؟ میگوید هیچ! همینکه شما امنیت این کشور و این مردم را تامین میکنید برای ما نعمت بزرگی است.

او در جواب فرمانده سپاه عاشورا که گفت: «خدا کند ما در مقابل شما شرمنده نشویم»، خطاب به سردار خرّم گفت: دشمنان شما شرمنده و روسیاه شوند. خداوند، اسرائیل و آمریکا را از سر راه ملت ایران بردارد. شما پاسداران سرمایه های این کشورید.

حجت الاسلام حسن کاملی فر نیز در این دیدار گفت: شهدا سند افتخار این کشورند و تا ابد یاد و خاطره آن ها در این مملکت زنده خواهد ماند.

ماجرای شهیدی که با دمپایی به جبهه رفت/ پاسداران سرمایه این کشورند

در پایان فرمانده سپاه عاشورا به نحوه اعزام این شهیدان اشاره می کند و می گوید: این دو شهید بزرگوار بصورت بسیجی به جبهه اعزام شده اند. این شهدا پیش قراولان دفاع مقدس هستند. انسان های بصیر اینگونه اند تکلیفشان را تشخیص می دهند و بر همان اساس عمل می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها