كارشناس مسائل سیاسی:

ملت‏های آزاده همیشه با مقاومت به پیروزی رسیده اند

کارشناس مسایل سیاسی گفت: دشمن با جنگ روانی به دنبال ناامید كردن مردم از آینده نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۴۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ كارشناس مسائل سیاسی در جمع كاركنان ناحیه مقاومت بسیج بن، هدف دشمن را از جنگ روانی علیه انقلاب اسلامی، ضربه زدن به امید مردم عنوان كرد.

علیرضا اسماعیلی با اشاره به مواضع آمریكایی‏ها علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمن با مثلث تحریم، فشار برای مذاكره و عملیات روانی در مورد جنگ، به دنبال این است كه مردم را تحت تاثیر قرار دهد و آنان را مقابل نظام قرار دهد؛ اما به لطف خدا تاكنون به مدد رهبری حکیمانه امام خامنه ای مدظله العالی و هوشیاری مردم موفق نبوده است.

وی اظهار داشت: همه می دانند كه دشمن قادر به جنگ با ایران نیست و برخی كشورهای مرتجع منطقه نیز در حدی نیستند كه بتوانند با ما وارد جنگ شوند، بنابراین همه می دانند كه مواضع دشمن درباره جنگ نظامی علیه ایران فقط بلوف رسانه ای است و راه به جایی نخواهد برد.

این کارشناس مسایل سیاسی افزود: قدرت منطقه ای نظام اسلامی که بر هیچ كس پوشیده نیست باعث سربلند بودن جمهوری اسلامی و هراس استكبار شده كه از جمله اهداف استكبار در برهم زدن قدرت منطقه ای ایران اسلامی با ایجاد تفرقه بین نظام اسلامی و كشورهای متحد و دوست ایران از طرق مختلف می باشد و تمام تلاش خود را به كار برده است.

علیرضا اسماعیلی در پایان تاكید كرد: تنها راه به شكست كشاندن دشمن راه مقاومت است؛ زیرا مقاومت بود كه باعث پیروزی ما با هزینه های كمتر در دفاع مقدس شد در حالی كه هزینه های سازش بسیار بیشتر است و در طول تاریخ ملت‏هایی كه مقابل دشمن سازش داشته اند شكست خورده اند ولی ملت‏های آزاده همیشه با مقاومت به پیروزی رسیده اند.

ارسال نظرات