خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی:

مردم مناطق سیل‌زده نباید فراموش شوند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: در راستای کمک رسانی به هموطنان مناطق سیل زده کشور عزیزمان در سال جاری خواهران این شهرستان گام های ارزشمندی برداشته اند.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۴۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

لیدا سیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوی، اظهار داشت: بانوان خوی با راه اندازی پویش مهربانی در ابتدای سال، بار دیگر حس نوع دوستی خود را نشان داده و با کمک های نقدی و غیرنقدی به یاری هم وطنان آسیب دیده از حادثه طبیعی سیل قیام کردند.

وی گفت: بانوان خوی در اولین مرحله از قیام همدلی و همبستگی، محموله کمک‌های خود را از چهار طریق بسیج سازندگی - ملزومات خانگی و مصرفی، بسیج جامعه پزشکی اقلام دارویی، مجموعه هلال احمر - بسته های مورد نیاز بانوان و کودکان اعم از بهداشتی و پوشاکی و کمک های نقدی از طریق موکب صاحب الزمان برای کمک به مردم سیل زده ارسال کردند.

وی با بیان اینکه بانوان تجهیزات موردنیاز برای روشنایی را تهیه کرده و به مناطق سیل‌زده ارسال خواهند کرد، ادامه داد: تجهیزات موردنیاز در این زمینه جمع‌آوری خواهد شد.

سیرانی همچنین از  تهیه سه سری جهیزیه برای نوعروسان مناطق سیل زده خبر داد و افزود: باید برای سامان بخشیدن به زندگی‌های نوبنیاد و ازدواج‌های جدید گام برداشت، تا سرنوشت جوانان تحت تاثیر سیل قرار نگیرد.

مسئول بسیج جامعه زنان  سپاه خوی گفت: در مرحله سوم بسیج جامعه زنان همانند سراسر کشور با شرکت در"طرح جهاد همبستگی ملی" بار دیگر آمادگی خود را برای کمک به هموطنان اعلام کردند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات