فرمانده سپاه ناحیه رودبار خبر داد:

برگزاری نمایشگاه دائمی محصولات کشاورزی ارگانیک در رودبار

فرمانده سپاه ناحیه رودبار با اعلام اینکه نمایشگاه دائمی محصولات کشاورزی ارگانیک در این شهرستان برگزار می‌شود گفت: هدف این نمایشگاه کوتاه کردن دست واسطه‌ها و حمایت از کشاورزان است.
کد خبر: ۹۱۴۸۹۴۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج از رودبار، سرهنگ جاوید فلاح  در دیدار با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار اظهار داشت: شهرستان رودبار دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه کشاورزی بوده که بخشی از آن‌ها همچنان مغفول مانده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار از احداث کارخانه شالی‌کوبی در بخش "عمارلو" خبر داد و گفت: کشاورزان این منطقه به با وجود داشتن زمین‌های زراعی ارزشمند، از داشتن کارخانه شالی‌کوبی محروم هستند و محصولاتشان را از روستا به مرکز شهرستان جهت شالی‌کوبی انتقال می‌دهند.

فلاح با اعلام اینکه نمایشگاه دائمی محصولات کشاورزی ارگانیک با هدف تحقق شعار سال در رودبار برپا می‌شود افزود: انواع محصولات کشاورزی، دامی و صنایع‌دستی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه عموم اقشار مسئولان و مردم به مسئله رونق تولید و لزوم تحقق آن تصریح کرد: توقع داریم تا عموم مسئولان در راستای برپایی نمایشگاه محصولات کشاورزی ارگانیک، با شماه همکاری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار خاطرنشان کرد: نمایشگاه فروش محصولات کشاورزی ارگانیک رودبار با هدف کوتاه کردن دست واسطه‌ها، حمایت از کشاورزان و دامداران و تولیدگران و همچنین تسهیل در امور مصرف‌کنندگان برپا می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار