خبرهای داغ:

بانک‌ها با همت بیشتربه کمک مردم سیل زده بیایند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امکانات به خیلی مناطق رسیده اما بانک‌ها باید با همت بیشتر به کمک مردم سیل زده بشتابند، این موضوع را بنده به استاندار خوزستان نیز گفتم و نباید گرمای هوا را بهانه کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۹۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سوسنگرد، سردار غلامحسین غیب پرور ظهر امروز در دیدار با معتمدین و سران عشایر در شهرستان دشت آزادگان اظهار کرد: سلام رهبری را به پیشگاه برادران و سران عشایر و مردم دشت آزادگان و هویزه ابلاغ می‌کنم و بی‌تردید تنها کسی که بیشترین دغدغه را برای مردم خوزستان دارند رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در روز ۱۳ فروردین جلسه‌ای تشکیل دادند تا مشکلات استان خوزستان به صورت دقیق بررسی شود و دیدیم که در خطبه نماز عید سعید فطر ایشان بر شتاب بخشی خدمات به مردم سیل زده خوزستان تاکید داشتند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال خیلی‌ها تعطیلات را گذراندند اما مجموعه سپاه ولیعصر(عج) هیچ تعطیلی نداشت و رسالت سپاه و بسیج در خدمت به مردم رسالت سنگینی است.

وی ادامه داد: حضور مردم در سیل اخیر یک موضوع محوری است چرا که اگر مردم نبودند چنین رخدادی جمع نمی‌شد و اگر مردم مناطق پای کار نبودند دستگاه‌ها و سپاه نمی‌توانستند برنامه‌های خود را پیش ببرند.

رئیس سازمان بسیج عنوان کرد: رنج و سختی مردم سیل زده خوزستان زیاد است و متاسفانه چیزی که در این کشور کم است، تعداد مدیران جهادی است.

وی افزود: برای جبران خسارت‌های سیل اخیر دو نکته همت جهادی مسئولان و صبر و تحمل مردم آسیب دیده باید مد نظر قرار گیرد.

غیب پرور گفت: ما نمی خواهیم زحمات و تلاش‌های مدیران را نادیده بگیریم اما همه آنها باید به‌صورت جهادی به مردم خدمت کنند.

رئیس سازمان بسیج بیان کرد: جنبه‌های خسارت سیل بسیار زیاد و مختلف است اما اولویت ما بازسازی منازل آسیب دیده مردم است که در استان خوزستان 17 هزار و 500 خانه تخریب شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد 14 هزار خانه نیاز به تعمیر دارند و مابقی باید از اول ساخته شوند که با مقدار پولی که دولت می‌دهد نمی‌توان این کارها را انجام داد، بنابراین ما طرح جهاد همبستگی را در سراسر کشور اعلام کردیم.

غیب پرور گفت: روزی خوزستان در مقابل دشمن بعثی سینه سپر کرد و امروز نوبت ملت ایران است که به داد مردم سیل‌زده خوزستان برسند و دین خود را به این مردم ادا کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امکانات به خیلی مناطق رسیده اما بانک‌ها باید با همت بیشتر به کمک مردم سیل زده بشتابند، این موضوع را بنده به استاندار خوزستان نیز گفتم و نباید گرمای هوا را بهانه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها