خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی در سپاه آذربایجان شرقی:

طرح جهاد همبستگی ملی پایگاهی برای خدمت رسانی به سیل زدگان است

مسئول بسیج سازندگی در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مساجد در کمک رسانی به نظام اسلامی در طول انقلاب، اظهار داشت: طرح جهاد همبستگی ملی با محوریت مساجد به عنوان پایگاهی برای خدمت رسانی به قشر نیازمند از جمله سیل زدگان مطرح شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۴۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسکندری در همایش طرح «جهاد همبستگی ملی» در جمع مسئولان ادارات و خییرین عجب شیر گفت: مردم با حضور در صحنه های حساس جنگ، اقتصادی، فتنه و ... جایگاه نظام اسلامی را تثبیت کرده و پشتوانه خوبی برای نظام انقلاب اسلامی و از ارکان اصلی آن محسوب میشوند.

وی افزود: اگر فرهنگ مقاومت که نتیجه انقلاب اسلامی ایران است نبود الان اتحاد کشورهای مجاور وجود نداشت.

اسکندری خاطرنشان کرد: کشورهایی که فرهنگ سازش و تسلیم در مقابل دولت های استبدادی را دارند از اتکا به نیروی مردمی و ظرفیت های خود غافل شده اند.

طرح جهاد همبستگی ملی پایگاهی برای خدمت رسانی به سیل زدگان است

مسئول بسیج سازندگی در سپاه آذربایجان شرقی تاکید کرد: در حادثه دلخراش سیل اخیر مردم و نیروهای انقلابی توانستند با تفکر و حرکت جهادی و انقلابی کشور را از شرایط بحرانی نجات بدهند.

اسکندری با بیان اینکه کمک های خییرین باید هدف دار شود، یادآور شد: با تبیین موضوعات اصلی کار خیر برای خییرین مومن باید بستر را برای محرومیت زدایی از حاشیه شهر و روستا و قشرهای آسیب دیده از حوادث طبیعی فراهم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها