خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در گفتگو با بسیج:

طرح جهاد همبستگی ملی، یک طرح وحدت آفرین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به سفارشات دین مبین اسلام به تعاون و همدلی، وحدت و همیاری در رفع مشکلات مردم را آموزه ای الهی دانست و گفت: طرح جهاد همبستگی ملی، یک طرح وحدت آفرین است.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۴۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

حجت الاسلام حسن امیرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه آیات متعددی از قرآن کریم، مسلمانان را به کمک و یاری یکدیگر فراخوانده است و دلسوزی، محبت و دستگیری از ضعفاء، سنت پیامبر اسلام(ص) و امامان معصوم(ع) می باشد، تاکید کرد: اساس و پایه انقلاب اسلامی، حمایت از دلشکسته هاست و ما باید در تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی از یکدیگر حمایت کنیم.

   وی درک و حمایت مردم بحران زده در حوادث گوناگون طبیعی و در زمانهای سخت و دشوار را یک نوع همّت بلند تلقی کرد و مشارکت اقشار مختلف مردم در طرح جهاد همبستگی ملی را مورد تاکید قرار داد.

   حجت الاسلام امیرنژاد اظهار کرد: دلسوز همدیگر بودن و شاد کردن یک دل سوخته، باعث رضایت خدا، آمرزش گناهان و سرازیر شدن رحت الهی می شود.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به اینکه اجرای چنین طرح هایی، وحدت و روحیه همبستگی را در جامعه بیشتر می کند و موجب نشاط، حرکت، پیشرفت و آبادانی شده و امید به زندگی را افزایش می دهد، افزود: وحدت و همبستگی، عِرق زندگی اجتماعی است و زنده نگه داشتن این عِرق، موجب ایجاد قوّه و قدرت جسمی و روحی در جامعه می شود.

   حجت الاسلام امیرنژاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر نخست وزیر ژاپن، پیام های این دیدار را بسیار مهم، قاطع و پرصلابت دانست و اظهار کرد: ملت ایران باید افتخار کند که زیر پرچم چنین رهبر مدیر و مقتدری حرکت می کند.

   وی داشتن چنین رهبری را حسرت، آرزو و آمال بسیاری از ملت های جهان دانست و افزود: این صلابت و پاسخ قاطعانه به زیاده گویی ها و زیاده خواهی های استکبار، علاوه بر افزایش اقتدار انقلاب، موجب تشدید حرکت های ضداستکباری شده و لرزه بر اندام امثال ترامپ، انداخته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها