طرح "جهاد همبستگی ملی" آغازی برای پایان دادن به مشکلات سیل‌زدگان است.

سرهنگ آهني جانشین سپاه ناحیه پارس آباد كليات و آخرين اقدامات انجام شده در شهرستان مرزي پارس اباد را در رابطه با طرح جهاد همبستگي ملي( هر مسجد يك خانه) را تشريح كردند.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۷۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،

سرهنگ صمد آهني جانشين سپاه شهرستان پارس آباد در مصاحبه با یاوررسانه  بسيج مساجد و محلات اين شهرستان ضمن تشريح كليات اين طرح به بيان اقدامات انجام گرفته توسط شهرستان مرزي  پرداختند. در اين مصاحبه جانشين ناحيه پارس آباد در تشريح طرح جهاد همبستگي ملي افزودند: در این طرح هر مسجد در سراسر کشور ساخت یک منزل مسکونی را بر عهده ميگيرند.

مسئول بسیج مساجد و محلات شهرستان پارس اباد گفت: این اقدام یک دعوت ملی است که توسط بسیج در حال انجام بوده و تمهيدات و برنامه ريزي لازم در این راستا در تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سراسر شهرستان انجام شده است.

سرهنگ آهني در مورد اجرا و اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده گفت: سازمان بسیج مستضعفین اجرای طرحی با نام جهاد همبستگی ملی را برای کمک به سیل‌زدگان در سراسر کشور آغاز کرده و مردم بدون شک استقبال شایسته‌ای از این طرح خواهند داشت، اما بسیجیان، پاسداران و اقشار محتلف مردم شهرستان پارس آباد با مردم سیل‌زده در برخی استان‌ها همگام شدند و به یاری آن‌ها شتافتند و قطعاً در اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» نیز پیشتاز میدان خواهند بود.

جانشين سپاه پارس آباد از ارسال هشت محموله  كمكهاي مردمي شهرستان پارس آباد خبر داد و اظهار داشت: این محموله ها  شامل اقلامی چون مواد غذایی فاسد نشدنی، پتو، پوشاک، آب معدنی و مواد شوینده است که برای سیل زدگان ارسال ‎شد ه است.وي ارزش ريالي کمک های غير نقدي ارسالي مردم شهرستان  را ۲۷۰ میلیون تومان عنوان كردند.

سرهنگ آهني همچنين از واريز كمك هاي نقدي مردم شريف پارس اباد به مبلغ سيصد ميليون ريال خبرداد و افزودند: جمع آوري كمك هاي مردمي بصورت نقدي و غير نقدي همچنان ادامه دارد.

جانشين سپاه شهرستان پارس آباد در ادامه به ظرفیت های در پیش روی شهرستان پارس اباد در روزهای آتی برای افزایش جمع آوری کمک های مردمی از جمله فرا رسیدن برداشت محصولات کشاورزی اشاره و ابراز امیدواری کردند با همکاری آحاد مردم بويژه حوزه ها و پايگاهها و هيات امناي مساجد بتوانیم سهمیه در نظر گرفته شده برای شهرستان پارس آباد در جهت جمع آوری کمک های مردمی را تحقق نمائیم.

سرهنگ اهني از برگزاري همایش جهاد همبستگی ملی در راستای اجرای طرح هر مسجد ساخت یک خانه در مناطق سیل زده در مهدیه دارالقرآن  خبر داد و افزودند: در اين همايش بزرگ امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، امام جماعت و هیات امناء مساجد و فرماندهان پایگاه‌های شهرستان پارس آباد حضور داشتند.

مسئول بسيج مساجد و محلات شهرستان پارس اباد جهاد همبستگی ملی  را در واقع یک دعوت عمومی از تمامی مردم برای ساختن حماسه‌ای دیگر در کشورمان دانستند و گفتند: همانگونه که مقام معظم رهبری تصریح فرموده‌اند کمک به مردم سیل‌زده حوادث اخیر جهاد است، بر این اساس پیگیری و اجرای طرح «هر مسجد، یک خانه» که بر پایه طرح «جهاد همبستگی ملی» و به منظور کمک به تأمین مسکن، کالای اساسی مورد نیاز خانواده‌های سیل‌زده و ساخت مدارس در این مناطق نیز جهادی نیکو و ضروری است.

ارسال نظرات