برگزاری جلسه هماهنگی فرماندهان بسیج مراکز معاونت بین الملل سازمان بسیج

اولین جلسه سال معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با فرماندهان بسیج وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت(ع) و سازمان حج و زیارت با حضور دکتر محمدعلی مومنی ها معاون بین الملل سازمان بسیج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۴۹۷۵۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج ،اولین جلسه سال معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با فرماندهان بسیج وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت(ع) و سازمان حج و زیارت با حضور دکتر محمدعلی مومنی ها معاون بین الملل سازمان بسیج برگزار گردید.

 دکتر مومنی ها در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل گروه­های نهضتی جهان اسلام از تمامی فرماندهان این مراکز تابعه خواست که این مهم را در دستور کار خود قرار دهند. همچنین در ادامه ایشان به مباحث اصولی و اهداف تشکیل این معاونت که الگو سازی در سطح منطقه از طریق نشر و تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری (تمدن نوین اسلامی) جهت تحقق بسیج جهانی مستضعفین می باشد اشاره نمود.

در این جلسه فرماندهان بسیج مراکز تابعه معاونت بین الملل نیز به ایراد سخن پرداخته و نظرات خود را جهت ارتباط و همبستگی بیشتر در  نیل به اهداف ابراز نمودند.

ارسال نظرات