خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

منافع طرح «جهاد همبستگی ملی» متعلق به مردم است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: منافع طرح «جهاد همبستگی ملی» به طور مستقیم متعلق به مردم است.
کد خبر: ۹۱۴۹۷۷۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: طرح «جهاد همبستگی ملی» برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده اجرا می‌شود، به طوری که در این زمینه هیچ مقام، مسوول و اداره‌‌ای ذی‌نفع نیست.

وی با بیان اینکه در این طرح، مساجد با استفاده از ظرفیت مردم و خیران برای ساخت منازل سیل‌زدگان به یک پایگاه تبدیل می‌شوند، افزود: هدف از طرح جهاد همبستگی ملی، از یک طرف اتصال چند مجموعه اجرایی به یکدیگر و از طرفی شناسایی مساجد و گروه‌های جهادی است که بتوانند متولی اجرایی یک یا چند واحد مسکونی شوند.

این مسوول خاطرنشان کرد: در طرح مذکور علاوه بر استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مساجد، بعد از تکمیل منازل نیز بسیج اصناف و افراد خیر پای کار می‌آیند تا با تهیه اقلام و کالا‌های مورد نیاز مردم سیل‌زده درد و آلام آنان را کاهش دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: طرح جهاد همبستگی ملی نه برای بسیج است نه برای ارگانی خاص؛ بلکه گام برداشتن در این زمینه یک طرح ملی و تکلیف شرعی محسوب می‌شود، همچنین اهتمام در این زمینه برای تمام دستگاه‌ها امری واجب است.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج مستضعفین شبکه عظیمی از نیروی بسیجی و مردمی را در اختیار دارد که می‌توان در مقابله با بحران‌ها از این پتانسیل مردمی بهره برد.

انتهای پیام

ارسال نظرات