۱۳۰۰ نفر در دوره های آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان شرکت کردند

معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: طی سال گذشته برای ۱۳۰۰ نفر در قالب ۱۳ هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی، در رده‌های مختلف شامل پیش‌دبستانی، کودکان، دانش‌آموزان، روحانیان و مداحان در سطح استان، برگزار شده است.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۲۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اصحاب رسانه استان لرستان برگزار شد. ضمن خیرمقدم به اصحاب رسانه، گفت: رسانه‌ها آینه فعالیت‌های قرآنی و دینی و مولود، چشم، گوش و بازوی انقلاب هستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی  لرستان با اشاره به اینکه طی سال گذشته برای ۱۳۰۰ نفر در قالب ۱۳ هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی،شرکت کردند گفت:  این دوره ها  در رده‌های مختلف شامل پیش‌دبستانی، کودکان، دانش‌آموزان، روحانیون و مداحان در سطح استان، برگزار شده است.

وی افزود: برای ۶۱ نفر دوره محتوایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای یک‌صد نفر از مبلغات کارگاه آموزشی و برای ۴۲ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز دوره‌ آموزشی توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شده است.

غلامی تصریح کرد:  ما در حوزه کودکان، نوجوانان و زنان وظایف ذاتی خود را در مناطق سیل‌زده انجام داده‌ایم، در همین راستا با یک مؤسسه آموزشی در تهران قرارداد بسته شده که در چم‌مهر، معمولان، بابازید و پلدختر برای کودکان هشت تا ۱۵ سال کلاس‌های جبرانی را برگزار کنند.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات