مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

جمهوری اسلامی با اقتدارترین کشور در منطقه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن اظهار داشت : رهبری مقتدارنه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باعث می شود جمهوری اسلامی در منطقه مقتدر و باعزت باشد.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۷۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت السلام والمسلمین یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع ) در دیدار با جمعی از مسئولان و پایوارن لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا (ع ) اظهار داشت:دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اقتدار و عزت جمهوری اسلامی به دنیا ثابت شد.

جمهوری اسلامی با اقتدارترین کشور در منطقه است

وی افزود :امروزه مقام معظم رهبری با اقتدار مقابل تمام قدرتها ایستاده اند و ایشان در یک سخنرانی با قدرت فرمودند اگر غلطی از اسرائیل سر بزند تل اویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد این ها همه پشتوانه ی شما عزیزان است .

حجت الاسلام یوسفی گفت : قدرت نظام جمهوری اسلامی و توان بازوی ولایت بدون شک شما پاسداران عزیز هستید، مقام معظم رهبری هم به سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و هم به شما پاسداران یک نگاه امیدوارانه دارند ، شما پاسداران خار چشم دشمنان و مایه سرافرازی نظام جمهوری اسلامی هستید.

وی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار پاسداران برکسی پوشیده نیست اظهار داشت: در همین وقایع اخیر آمریکایی ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان گروهای تروریستی معرفی کردند و در لیست گروهای تروریستی قرار دادند بعضی از ترسوها که در داخل کشور وجود دارند جلوتر از آمریکایی ها در اجرای این تصمیم خبیثانه حرف هایی زده بودند.

وی گفت :دشمنان نظام جمهوری اسلامی تصور نمی کردند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چنین اقتداری بایستد و باعث شود آمریکایی ها عقب نشینی کنند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) افزود :سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است تمام توطئه هایی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران خنثی کند و سیلی محکمی بردهان دشمنان این نظام بزند .

وی تصریح کرد : شما پاسداران قلب و روحتان نورانی و با صفا است و همیشه در شهادت از هم لباسی خود پیشی گرفته اید و همین باعث شده است که خداوند متعال به شما سبزپوشان ولایت اقتدار و قدرت داده است .

حجت الاسلام یوسفی در پایان خاطر نشان کرد : شما پاسداران تا زمانی با خدا و ولایت هستید و قلب و روحتان باصفا است می توانید دشمنان انقلاب اسلامی  را نابود کنید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها