فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

افسران جنگ نرم نباید برای انجام کار‌های فرهنگی و جهادی منتظر دستور باشند

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه رهبری بسیجیان را افسران جنگ نرم توصیف کرده‌اند، گفت: افسران جنگ نرم نباید برای انجام کار‌های فرهنگی و جهادی منتظر دستور باشند.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۶۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ جمشید اصحابی شامگاه یک شنبه در جشنواره مالک اشتر در سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه با اشاره به مشکلات مختلف در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و جنگ نرم دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: فرماندهان و نیرو‌های بسیجی سلاح ما برای مقابله با این هجمه‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر ما به ولایت مدار هستیم باید برای تقویت نیرو‌های بسیجی با روحیه جهادی و انقلابی تلاش کنیم، افزود: متأسفانه در این زمینه به خوبی عمل نشده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه رهبری بسیجیان را افسران جنگ نرم توصیف کرده‌اند، گفت: افسران نباید برای انجام کار‌های فرهنگی و جهادی منتظر دستور باشند.

اصحابی با بیان اینکه برای دفاع از ولایت باید با بصیرت زمینه همراهی مردم را فراهم کنیم، گفت: تحریم جدی بوده و با کمبود اعتبارات مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از انتظارات رهبری از بسیجیان تربیت ۸ میلیون جوان تراز انقلاب اسلامی است، ادامه داد: حلقه صالحین در این زمینه تأثیرگذار بوده و باید نیرو‌های بسیجی و انقلابی تربیت کند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات